در دیدار با فرماندهان حوزه و پایگاه ها در سمنان عنوان شد ؛
مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان با جمعی از فرماندهان و اعضاهای حوزه و پایگاه های بسیج دانشگاه های شهرستان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۱۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  مرتضی دهرویه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و مدیریت فضای مجازی بسیج با جمعی از فرماندهان و اعضا های حوزه و پایگاه های بسیج دانشگاه های شهرستان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به میزبانی ناحیه بسیج دانشجویی سمنان برگزار شد ، جمعی از کارکنان بسیج دانشجویی استان نیز حضور داشتند.

یکی از مهم ترین مسائل مطروحه در این جلسه نقش پررنگ فضای مجازی در سطوح مختلف جامعه و به خصوص جامعه دانشگاهی بود که با حضور مسئول محترم فضای مجازی بسیج استان سمنان تبیین گردید.

با توجه به شرایط خاص اقتصادی و سیاسی جامعه ، لزوم حضور همه جانبه دانشجویان بسیجی در سطوح مختلف فضای مجازی یکی دیگر از موارد طرح شده در این جلسه بود .

در ادامه این دیدار مدیر فضای مجازی بسیج استان سمنان فضای مجازی را یکی از قدرتمند ترین ابزارها به منظور مطالبه گری دانست و افزود با توجه اینکه یکی از مهمترین رسالت های دانشجویان مطالبه گری و نقد درست می باشد ، فضای مجازی را فضایی گسترده به منظور نیل به این مهم عنوان نمود.

در قسمت پایانی این دیدار با حضور اقای نظری معاون اجرایی ناحیه به مسائل دیگری همچون شرایط و ضوابط ثبت نام پیاده روی اربعین پرداخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها