نایب رییس بانوان هیات والیبال مازندران گفت : فینال این دوره از مسابقات در سطح لیگ دسته یک کشور برگزار شده که بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ارتقا سطح علمی و ورزشی و رقابت سالم ، به مدت دو روز در بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۹۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نایب رییس بانوان هیات والیبال مازندران گفت : فینال این دوره از مسابقات در سطح لیگ دسته یک کشور برگزار شده که بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ارتقا سطح علمی و ورزشی و رقابت سالم ، به مدت دو روز در بابلسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در لیگ مسابقات دسته یک ، 8 تیم از مازندران شرکت داشتند اشاره کرد و گفت : تیم توپکا بابلسر ، شهرداری امیرکلا ، ایرانیان ساری ، دانشگاه شمال آمل ، بیمارستان شمال ، معرفت بابل ، ولیزاده قائمشهر و مبل محیا بهنمیر در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

زهره اعتمادی در ادامه با اشاره به اینکه در لیگ مسابقات دسته دوم نیز 18 تیم حضور داشتند گفت : تیمهای دریانوردان ساری ، شفیعی رامسر ، تنکابن ، البرز کلاردشت ، چالوس ، نوشهر ، پاکدامن قائمشهر ، گنج افروز بابل ، آجنگان بابل ، طوفان کلارآباد ، وحدت فریدونکنار، فرمانداری محمودآباد ، سیمرغ ، نیکان عباس آباد و باران جویبار نیز حضور داشتند.

نایب رییس بانوان هیات والیبال مازندران گفت : در پایان بازیها در لیگ دسته یک تیمهای توپکا بابلسر ، شهرداری امیرکلا و معرفت بابل به ترتیب مقام اول تا سوم و در لیگ دسته دوم نیز تیمهای آرسین تنکابن اول ، امیری قائمشهر دوم و شهدای گنج افروز بابل نیز در جایگاه سوم ایستاد.

وی در خاتمه افزود : تیمهای مبل محیا بهنمیر و ایرانیان ساری از لیگ دسته یک به لیگ دسته دوم نزول پیدا نموده و تیمهای آرسین تنکابن و امیری قائمشهر از دسته دو به لیگ دسته یک سعود کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها