درس بزرگ دفاع مقدس اتکا به توان داخلی با استفاده از دانش بومی و ابتکارات برای توسعه کشور است

او گفت: دفاع مقدس به مردم ما آموخت در بدترین شرایط باید متکی به توان داخلی بود و با استفاده از داشته خودمان با ابتکار خلاقیت و دانش بومی در جهت توسعه و توانمندی کشورمان گام برداریم .
کد خبر: ۹۰۶۳۶۵۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سی و یکمین یادواره ۳۳ آلاله به خون غلطیده نیروگاه «شهید سلیمی» نکا و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران، روز شنبه هفتم مهرماه برگزارشد.

در این مراسم رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به حماسه دلیر مردان دوران دفاع مقدس خواستار تبیبن و بازخوانی درس فرهنگ ایثار و ازخود گذشتی در اعصار مختلف خصوصا در شرایط فعلی مملکت شد.

علی حسین رعیتی فرد در جمع کارکنان نیروگاه شهید سلیمی و اقشار مختلف مردم که برای پاسداشت و یاد خاطره شهدای این واحد تولید انرژی گرد هم آمده بودند به موضوع توانمندی و خود اتکایی کارگران و تولید کنندگان در کشور اشاره کرد و گفت: آنچه که دشمنان را عصبانی کرده همین خود اتکایی مجموعه های مختلف تولید است و برا همین اساس هر روز برای کشورمان با اقدامات ناجوانمردانه توطئه های مختلفی را بوجود می آورد و بنا دارد که عرصه را برای ما تنگ نماید.

او تصریح داد : دردفاع مقدس قدرت ایمان اتکای جوانان ما دربخش مختلف تولید و خود باوری تقویت شده است .

او گفت: دفاع مقدس به مردم ما آموخت در بدترین شرایط باید متکی به توان داخلی بود و با استفاده از داشته خودمان با ابتکار خلاقیت و دانش بومی در جهت توسعه و توانمندی کشورمان گام برداریم .

وی بامحکوم کردن حادثه ترور کوردر اهواز خاطر نشان کرد: ملت ما با این ترقه بازیها هیجگاه از مسیر درست خود در ادامه حفظ ارزشها و حفاظت از انقلاب و دستاورهای نظام مقدس اسلامی خارج نخواهد شد و همواره خود را مصمم تر از گذشته وامدارشهدا می داند .

رعیتی فرد گفت: ملت ما امروز حفاظت آرمانهای انقلاب و پاسداری از آرمانهای بلند امام و شهدا و پیروی ازخط ولایت را سرلوحه کار خود قرار داده و در این را ثابت قدم حرکت خواهد کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها