در دیدار با ریاست دانشگاه دولتی دامغان عنوان شد ؛

دشمن با تمام توان در حال ضربه زدن به انقلاب است و از چهل سالگی اش هراس دارد

فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان و جمعی از دانشجویان بسیجی با دکتر بصیر ریاست محترم دانشگاه دولتی دامغان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۵۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه اقای علیان نژاد مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان و جمعی از دانشجویان بسیجی با دکتر بصیر ریاست محترم دانشگاه دولتی دامغان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به میزبانی دانشگاه دولتی دامغان برگزار شد پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این دیدار مرتضی دهرویه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به بیان نکاتی پیرامون چهل سالگی انقلاب و تلاش بی وقفه دشمن به منظور ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود : دشمن با تمام توان خود در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی می باشد و از رسیدن به جشن چهل سالگی انقلاب بسیار هراس دارد.
در ادامه این دیدار پیرامون برنامه های آغاز سال تحصیلی دانشجویان و همچنین همبستگی بیش از پیش دانشگاه و بسیج دانشجویی بحث و تبادل نظر گردید.
در انتهای این دیدار خانم امیراحمدی مسئول معاونت خواهران در دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان ، مسائل مختلفی را پیرامون رعایت بیش از پیش به مسائل امر به معروف و نهی از منکر در سطح دانشگاه ها و همچنین فعالیت گسترده تر در زمینه عفاف و حجاب را عنوان نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار