اسماعیلی با بیان اینکه ما به هم رحم نکنیم دشمن چه رحمی به ما دارد، اضافه کرد، در تاریخ هم دیدیم افرادی که بد عمل کردند خودشان از بین رفتند و در مملکت اسلامی خیانت به اسلام و خون شهدا نابودی دارد.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۴۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محسن اسماعیلی در هفتمین یادواره هشت شهید هیأت درس قرآن حسینیه باب‌الحوائج(ع) شهید محله آمل افزود: احتکار، انبار کردن مواد غذایی و مواد مورد احتیاج مردم در کشور واقعا شرم‌آور و خجالت‌آمیز است، چرا که این رویه کاری که اکنون اختلاس‌گران درپیش گرفتند به مراتب بالاتر از صدام و شلیک موشک‌ها به سوی کشورمان است.

وی با بیان اینکه ما به هم رحم نکنیم دشمن چه رحمی به ما دارد، اضافه کرد، در تاریخ هم دیدیم افرادی که بد عمل کردند خودشان از بین رفتند و در مملکت اسلامی خیانت به اسلام و خون شهدا نابودی دارد.

این حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد، امروزه کشورمان متاسفانه در یک جنگ نابرابر ستمگرانه و تحمیلی اقتصادی با دشمنان سرکش قرار دارد، و ما بایدیک بار دیگر با تمام توان مقابل آنها ایستادگی کنیم.

اسماعیلی افزود: هر کس که در این کشور مسؤولیت قبول می‌کنند باید کار خود را درست انجام دهند و گرنه اجحاف به خون شهدا است که کسی پشت میز بنشیند و به جای خدمتگذاری به فکر خود و مطامع چرب و شیرین دنیا بیافتد.

وی یادآورشد، که امروز بهترین نسخه شفابخش برای جمهوری اسلامی ایران پیروی از مکتب شهدا و الگوی های تمام نشدنی دوران طلایی دفاع مقدس است که باید برای مدیریت اجرایی کشور بکارگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها