خبرهای داغ:
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: نماز جمعه نماد اقتدار سیاسی و نشانگر اتحاد همه ی اقشار ملت است و در همین نمازهای جمعه روح وحدت، همدلی، ایثار و شهامت به نمایش گذاشته می شود
کد خبر: ۹۰۶۳۶۱۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمائی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نماز جمعه میعادگاه سیاسی، عبادی و نظامی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می رفت و به همین دلیل شاهد این هستیم که برخی اعزام های بزرگ و سراسری پس از برگزاری نماز جمعه اتفاق می افتاد.
 
وی افزود: نماز جمعه نماد اقتدار سیاسی و نشانگر اتحاد همه ی اقشار ملت است و در همین نمازهای جمعه روح وحدت، همدلی، ایثار و شهامت به نمایش گذاشته می شود.
 
 مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: در نمازهای جمعه پیوند عمیقی میان حاکمیت و ملت ایجاد می شود که به این آسانی ها نمی توان این پیوند مقدس را از هم گسست، چرا که تمامی اعضایی که در ستاد نماز جمعه فعالیت دارند را اقشار مختلف مردم تشکیل می دهند که داوطلبانه به قصد خدمت به مردم در این عرصه وارد شده اند.
 
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: بیانات حکیمانه ائمه جمعه بارها و بارها توطئه های دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی را برملا نموده است و به همین دلیل است که بیشتر اوقات ائمه جمعه با هجمه های مختلف دشمنان رو به رو می شوند.
 
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در راستای جذب حداکثری انجام دهند تا بدین وسیله شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر نماز جمعه و شکل گیری جبهه نیروهای انقلابی باشیم.
 
وی بیان کرد: امروزه و در شرایط بد مردم از لحاظ اقتصادی ائمه جمعه تمام توان و همت خود را برای همکاری با مسوولان و دلتمردان برای برطرف کردن مشکلات گذاشته اند که امیدواریم بدین وسیله شاهد کاهش مشکلات اقتصادی شویم.
1010/پ30.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها