خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذباریجان شرقی در جمع رزمندگان و ایثارگران میانه با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، آن را نشان از ضعف دشمن در رویارویی با قوای نظامی ایران دانست و گفت: دشمن آنقدر مستاصل شده که به گروهک ها و تروریست های ناتوان متوسل شده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۶۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، متذکر رشادت ها، ایثار و فداکاری های شهدا و خانواده های آن ها شده و اظهار کرد: این خون مطهر شهداست که حافظ انقلاب بوده و تمامی فتنه های دشمن را خاموش می کند.

   وی با بیان اینکه شهدا راه رسم زندگی را از مولا اباعبدالله الحسین(ع) آموخته و مسیر آن ها را انتخاب کردند و هرکس که چنین مسیری را انتخاب کند، راه را به درستی شناخته، تکلیفش را فهمیده و  هرگز امام و ولایت را تنها نمی گذارد.

   سردار عباسقلی زاده رزمندگان اسلام را مظهر اقتدار و وفاداری معرفی و بیان کرد: شما رزمندگان اسلام توانسته اید با تکیه بر قدرت ایمان و ولایت مداری خود از تمامی صحنه های خطرناک و فتنه ها، سربلند بیرون آمده و ایمان و وفاداریتان را به اسلام و انقلاب در عمل ثابت کنید.

حادثه اهواز نشانه ضعف دشمن در برابر قوای نظامی است

   وی امنیت، اقتدار، سربلندی و عزت کشور در دنیا را مدیون فداکاری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دشمن شما را به خوبی شناخته و می داند که یارای مقابله رویارو با شما را ندارد و با فتنه انگیزی و تفرقه اندازی می خواهد مردم را از ولایت و نظام جدا و با ایجاد حرکت های تروریستی، کشور را ناامن کند.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: تلاش دشمن یا با توطئه مذاکره، جنگ فرهنگی و اقتصادی، مایوس کردن مردم را نسبت به نظام است ولی هرگز نخواهد توانست و رمز پیروزی در برابر او تنها حفظ وحدت و اطاعت محض از رهبری است. 

    همایش بزرگ رزمندگان، جانبازان  و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس با حضور 400 نفر در حسینیه رزمندگان اسلام میانه برگزار شد و در آن حسین ابوالقاسم زاده از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به خاطره گویی و مداحی پرداخت.

ارسال نظرات