قدردانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) از حضور حماسی مردم در کنگره ملی گرامیداشت 5250 شهید والامقام استان البرز

سپاه امام حسن مجتبی(ع) خلق حماسه حضور ، شکوه و وحدت البرز نشینان را در کنگره ملی گرامیداشت 5 هزار و 250 شهید استان البرز قابل تقدیر خواند و با صدور بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان البرز تشکر کرد .
کد خبر: ۹۰۶۳۵۴۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، در پی برگزاری مراسم کنگره ملی 5250 شهید والامقام استان البرز با حضور خیل عظیم مردم استان البرز در این مراسم ، سپاه امام حسن مجتبی(ع) با صدور پیامی از حماسه حضور ، شکوه و وحدت البرز نشینان قدردانی کرد .

قدردانی سپاه از حضور حماسی مردم در کنگره ملی گرامیداشت 5250 شهید والامقام استان البرز

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا امروز از اهم واجبات است و به نوعی نهادينه‌سازی فرهنگ شهادت در جامعه جوان و روبه رشد ایران اسلامی محسوب می شود و ترویج این فرهنگ در برهه ای که هجمه دشمنان بیش از پیش با هدف نفوذ، لایه‌های مختلف اجتماع را نشانه گرفته، از همیشه ضروری تر است.


همچنین زنده نگه‌داشتن یاد شهدا علاوه بر تداوم حرکت انقلاب به نشر فرهنگ ایثار، شهادت طلبی، تهور، ایستادگی در برابر ظالمان وجانبازی در راه ارزشها و عقاید کمک کرده وقطعا این قاموس غنی و ارزشمند میتواند راهگشای کشور درغلبه نمودن بر مشکلات و معضلات امروز باشد.


وظیفه امروز مسئولین و متولیان جامعه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ایجاد انسجام فرهنگی است که برگزاری یادواره های شهدا با ویژگی های معنوی و فضای بی نظیر خود، نقشه های دشمنان را برای خدشه دار کردن اعتقادات مذهبی و انقلابی مردم ایران اسلامی خنثی کرده و مستحکم کننده تداوم راه شهدا و امام شهیدان است.


بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب پرشکوه 40 ساله آن، برای ضربه زدن به اهداف آرمانی و ارزشهای اعتقادی اش، ازهیچ اقدام ظالمانه و فرومایگی کوتاهی نکرده و انواع جنایتها و خیانتها را در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده اند ولی همیشه و در همه حال این اراده ملت، شکوه حضور و وحدت دشمن شکنانه آنان بوده است که جلوه هایی از اقتدار، عزت و میثاق ملی را به جهانیان نشان داده است.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان طلایه دار زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همچنان ادامه دهنده این راه خواهد بود و برای استحکام بنای رفیع انقلاب و تداوم مکتب ایثار و شهادت تا آخرین قطره خون، فارغ از هرگونه گرایش و سلیقه، همچنان که تا کنون بوده، سینه خود را آماج گلوله نامردان و دشمنان خواهد کرد.


باشد که حرکت عظیم مردم در چنین صحنه های که مواضع نظام و انقلاب اسلامی را اینگونه شکوهمندانه به رخ بدخواهان می کشد، پیامی دندان شکن برای ظالمان مستکبر و سردمداران کفر و الحاد در جهان باشد و بدانند ملتی که پشتوانه ولی‌فقیه دارد و جوهره آن از فرهنگ عاشورا لبریز است، همچون شهیدان خود تا به زانو درآمدن دشمن ایستادگی خواهد کرد.


سپاه استان البرز از تمامی مردم سرافراز خطه خود که کنگره ملی گرامیداشت 5 هزار و250 شهید استان البرز را با حضور چندین هزارنفره خود شکوه و رونق کم نظیر بخشیدند کمال قدردانی را دارد.


درود خدا بر روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و مردم مومن و ولایت مدار و همیشه در صحنه استان البرز.

 

 

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار