رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

اعزام بیش از 4 هزار دانش آموز بسیجی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 4 هزار دانش آموز خواهر و برادر بسیجی دوره متوسطه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

محمد رضا علی طاهری نصب، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: آشنایی نسل جوان و آینده ساز انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مدیران در جامعه امروزی است.

وی با اشاره به این مطلب که اعزام دانش آموزان به اردوی معنوی راهیان نور در قالب گذراندن عملی درس آمادگی دفاعی توفیقی الهی است که هر ساله دانش آموزان بسیجی خواهر و برادر در مقطع اول متوسطه به این سرزمین‌های منور اعزام می‌شوندافزود: در سال تحصیلی جدید بیش از  چهار هزار نفر از دانش آموزان پسر و دختر این استان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ به مناطق عملیاتی بازمانده از دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

طاهری نسب ادامه داد: این سفر پنج روزه در تقویت روحیه معنوی دانش آموزان تاثیر ویژه دارد در حالی که دشمنان به دنبال دور کردن نوجوانان و جوانان کشور از فرهنگ غنی اسلامی انقلابی هستند.

این مسئول تصریح کرد: دانش آموزان استان از ۱۵ مهرماه همزمان با سراسر کشور به این اردوی معنوی اعزام می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته افزون بر چهار هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار