خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه آزادشهر :

تصاویر/40 گروه جهادی به مناطق مختلف آزادشهر اعزام شد

اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه آزادشهر با هدف خدمت رسانی بی منت به مردم توسط مردم در مناطق مختلف شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۲۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، رسیدگی به محرومین و مستضعفین از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است که تلاش ها برای به ثمر رسیدن این امر در بخش ها و نهاد های انقلابی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین با سازوکار ویژه ای صورت می پذیرد تا رنج ها و مشکلات مردم مناطق محروم با کار جهادی و منسجم و جمع بندی مطالبات آنان توسط گروه های جهادی و انتقال و پیگیری مشکلات آنان توسط مسئولین نقش تعیین کننده ای در آبادانی داشته باشد.تصاویر/40 گروه جهادی به مناطق مختلف آزادشهر اعزام شد

سروان پاسدار سید علی حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه آزادشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص اردوهای جهادی توضیحاتی ارائه کرد و بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه آزادشهر طی جلسات متعدد با حوزه های مقاومت و برنامه ریزی برای مناطق هدف اقدام به اعزام 40گروه های جهادی به تعداد مجموعا 600نفر به مناطق مختلف شهرستان کرد و در بخش های فرهنگی ، مذهبی ،عمرانی ،بهداشتی،مشاوره ای ،ورزشی ،هنری و... در قالب اردوهای جهادی 3روزه و 7روزه خدمات رسانی در این رزمایش داشته است.

سید علی حسینی در ادامه افزود: برنامه هایی که در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان انجام شد به نسبت سال گذشته از کیفیت خوبی برخوردار بود و به حمدالله موجب رضایتمندی مردم شد.

تصاویر/40 گروه جهادی به مناطق مختلف آزادشهر اعزام شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه آزادشهر در خصوص اقدامات انجام شده اظهار داشت:کارهایی صورت گرفته عبارتند از تعمیر و مرمت منازل مسکونی نیازمندان ، بهسازی و رنگ آمیزی مدارس ،توزیع بسته کالا و لوازم تحریر در بین نیازمندان مناطق محروم حاشیه شهر، ویزیت رایگان ، فرهنگی و بصیرتی ، برگزاری کلاس های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ،مشاوره ازدواج و پیش گیری از طلاق ، روانشناسی ،مسابقات قرآنی و ورزشی ،برگزاری جشنواره غذاهای سنتی ،برگزاری بازی های بومی و محلی ،برگزاری میز خدمت مسئولین ، کمک در ساخت مساجد و ابنیه مذهبی و... که در مناطق محروم صورت گرفت.

حسینی در پایان عنوان داشت: حضور نوجوانان و جوانان در اردوهای جهادی موجب خود سازی نیروها و شناسایی استعداد های مختلف می شود و هر چه سازمان بسیج مستضعفین در حمایت های امکاناتی و پشتیبانی مادی و معنوی در جهت تقویت گروه های جهادی انجام بدهند رضایتمندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها