مسئولان سردار حاج احمد متوسلیان را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری بسیج: فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، می گوید: اغلب رزمنده ها در زمان جنگ فیش حقوقی نداشتند و سهم عمده ای از میزان حقوقی که معادل حدود 2400 تومان برای آنها در نظر گرفته بودند، را صرف محرومان و یا جبهه می کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۰۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

سردار علی نصیری تاکید می کند: مسئولان باید سردار حاج احمد متوسلیان را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که او زمانی که در کردستان خدمت می کرد، نه تنها جان خود را وقف انقلاب کرده بود، بلکه همه زندگی اش را صرف کشور کرد و حقوق خود را برای افراد بی بضاعت و نیازمند هزینه می کرد و حتی از پدرش هم که از کسبه بازار مولوی بود پول می گرفت و برای جبهه خرج می کرد.

فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اذعان کرد: متاسفانه امروز شاهد برخی بد اخلاقی ها هستیم که با روح انقلاب سازگاری ندارد و در پیچ و خم زندگی برخی افراد راه را گم کرده اند در حالی که نفس انقلاب اسلامی یک دگر گونی ماهیتی بود شعار ما بر اصول انسانی و اسلامی استوار بوده است لذا باید با افرادی که مردم را نسبت به نظام و ماهیت نظام بدبین و دلسرد می کنند به شدت و قاطعانه برخورد شود. 

باید گفت که سرمنشاء نابسامانی های اقتصادی حال حاضر کشور ریشه در بی انضباطی های مدیران در دوره های گذشته بوده است. آن روز که مدیران حقوق های نجومی دریافت می کردند زمینه را برای بروز بحران های کنونی فراهم کردند و اگر آن روز به طور جدی و به سرعت نسبت به این موضوع برخورد می شد امروز شاهد این وضعیت در کشور نبودیم.

ارسال نظرات