مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: پارسالکاهش ۵۰ درصدی آتش سوزی جنگل‌ها در استان ۹۰ فقره آتش سوزی در منابع طبیعی استان به وقوع پیوست این در حالی است که این میزان در مدت مشابه امسال به ۵۰ فقره کاهش یافت.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۸۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
وحید محمدی تبار افزود: پارسال ۵۳۵ هکتار از مراتع و جنگل‌های استان در آتش سوخت و این میزان در سال جاری به ۳۵۵ هکتار کاهش یافت.
وی با بیان اینکه سرعت عمل در راستای مهار آتش در استان افزایش و حداکثر زمان کنترل بحران آتش سوزی نیز در مراتع و جنگل‌های استان از سه شبانه روز به حداکثر هشت ساعت کاهش یافته است اظهار کرد: این امر با توجه به همبستگی، هماهنگی و اقدام مشترک همه دستگاه‌های مسئول، مردم و نهاد‌ها میسر شده است.
محمدی تبار گفت: تابستان پارسال ۱۷۱ هکتار از اراضی شهرستان بویراحمد در آتش سوخت این در حالی است که این رقم امسال به ۱۳۰ هکتار کاهش یافت.

وی افزود:پارسال در شهرستان دنا ۱۳ فقره آتش سوزی به وسعت ۱۳۳ هکتار رخ داد که این میزان در سال جاری به پنج فقره و به وسعت ۵۲ هکتار کاهش یافت.
محمدی تبار میزان آتش سوزی در شهرستان گچساران را در سال گذشته دو فقره به وسعت سه هکتار اعلام کرد و گفت: امسال در این شهرستان آتش سوزی در منابع طبیعی و جنگل‌ها رخ نداده است.
ارسال نظرات