خبرهای داغ:
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان همزمان با هفته دفاع مقدس طرح های عمرانی و خدماتی چالدران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۶۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، طرح های عمرانی و خدماتی چالدران به بهره برداری رسید.

این طرح ها افتتاح آب رسانی به روستای داشلی بلاغ در بخش مرکزی، بهسازی 2 دهنه چشمه و احداث مخزن ذخیره آب 5 هزار لیتری با بهره مندی 15 خانوار در مجموع با صرف اعتبار بالغ بر 700 میلیون ریال و افتتاح یادمان شهدای ارامنه در مسیر منتهی به مجموعه جهانی قره کلسیا با صرف اعتبار 300 میلیون ریال را شامل می شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در مراسم افتتاحیه این طرح ها با اشاره به اینکه در حال حاضر سپاه طرح های مختلفی را در مناطق محروم استان در جهت محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مردم مناطق دور افتاده استان اجرا می کند، افزود: آبرسانی، احداث پل، غسالخانه، احداث خانه عالم و ... از جمله این طرح ها می باشد.

سرایی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس به رشادت ها و جانفشانی های برادران اقلیت های دینی در طول 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: تمامی برادران اقلیت های غیرمسلمان در ایران اسلامی کنار برادران مسلمان در جهت دفاع از تمامیت ارضی در طول 8 سال دفاع مقدس با دشمنان اسلام به مبارزه پرداختند و در این راه جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات