نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین شجاعانه هنگام مشکلات به فکر خدمت باشند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد:آتش نشانی خدمتی نیست که در حوزه های منطقه ای محدود باشد و بارها شاهد بوده ایم که عزیزان آتش نشان از دیگر نقاط کشور در عملیات های گوناگون شرکت کرده اند.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۴۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز آتش نشان با اشاره به حساسیت شغل آتش نشانی گفت: آتش نشانان ققنوس وار از جان خود می گذرند و شجاعانه در حوادث به مردم خدمت می کنند، دستگاه های خدمات رسان باید شجاعانه هنگام مشکلات به فکر خدمت باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به گستردگی فعالیت های آتش نشانی گفت: آتش نشانی خدمتی نیست که در حوزه های منطقه ای محدود باشد و بارها شاهد بوده ایم که عزیزان آتش نشان از دیگر نقاط کشور در عملیات های گوناگون شرکت کرده اند.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس دهم بیان داشت: همه مشکلاتی که متولی خاصی ندارد به آتش نشانی ارجاع داده می شود و عملکرد آتش نشانی اراک در حوزه های مختلف موفق بوده است.

کریمی با اشاره به کمبودها و مشکلات سازمان آتش نشانی اراک تاکید کرد: مسئولین استان به ویژه معاونت راهداری استانداری و دیگر ستادهای خدماتی استانداری و اعضای شورای شهر باید برای تجهیز امکانات در حوزه های بلند مرتبه سازی و تنوع حوادث توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت گفت: استمرار و حفظ آمادگی ضرورتی است که باید مد نظر سازمان آتش نشانی قرار گیرد.

کریمی با اشاره به عملکرد سازمان آتش نشانی گفت: در استان مرکزی حوادثی چون آتش سوزی کارخانه بازنه و تالاب میقان رخ داده است که شاهد از خود گذشتگی ها و شجاعت ویژه آتش نشانان بودیم.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی بعد از حادثه پلاسکو شغل آتش نشانی را به عنوان یک شغل سخت مصوب کرد از عزیزان آتش نشان بتوانند از مزایا و خدمات آن استفاده کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد : پیشگیری از حوادث باید مد نظر ارگان های خدماتی باشد.

ارسال نظرات