فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در حاشیه اختتامیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان خاتم اظهار امیدواری کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس، تأثیر بسزایی در رشد شهرستان خاتم داشت.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در حاشیه اختتامیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم برپا شده بود بیان داشت:استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه و فروشگاه محصولات تولیدی بسیجیان شهرستان شد و در رشد آن در شهرستان تأثیر بسزایی داشت، همچنین مردم ما هنوز به دنبال تهیه مواد اولیه و نیازمندی‌های زندگی خود به صورت سنتی هستند که این باعث می‌شود استقبال خوبی از این‌گونه نمایشگاه‌ها شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاتم ادامه داد: پیگیر هستیم تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این‌گونه نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را توسعه و گسترش دهیم و به سمتی ببریم که از فصلی به صورت دائمی برگزار شود، چراکه توانایی این را داریم که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بازار را تأمین کنیم.
این نمایشگاه در سه محور صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و صنایع دستی هنرمندان شهرستان برگزار شد که غرفه داران به عرضه ترشیجات و شوریجات، گبه، گلیم، کیف، گیاهان دارویی، محصولات کنجدی و ... پرداخته اند.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات صنایع تبدیلی کوچک از پنجاه میلیون تا ۱۵۰ میلیون ریال، افزود: بسیجیان فعال در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، می‌توانند برای دریافت تسهیلات مدارک مورد نیاز را ارائه کنند.
ارسال نظرات