به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین، ریش سفیدان، علما، بسیجیان و جوانان پایگاه مقاومت«شهید همت» در روستای«سیمیلی» بخش «زرآباد» از توابع شهرستان کنارک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۳۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین، ریش سفیدان، علما، بسیجیان و جوانان پایگاه مقاومت«شهید همت روستای«سیمیلی» بخش«زرآباد»  از توابع شهرستان کنارک افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی که همیاری، همدلی و همفکری در کار باشد همه مشکلات در کنار تلاش‌های جهادی رفع می‌شوند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام طی ۸ سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند.

حق پرست بیان کرد: بسیج از ابتدای جنگ توسط مردم ولایتمدار شکل گرفت و اکنون به یک فرهنگ ماندگار تبدیل شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک تصریح کرد: این پایگاه در 12 مترمربع احداث که بیش از 450 بسیجی در این چایگاه عضویت دارند.
 
گفتنی است این پایگاه 4 روستای اطراف را تحت پوشش قرار داده و هدف از راه الندازی این پایگاه ایجاد امنیت، جذب بسیجی و کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی است که بیش از 10 میلیون برای ساخت این پایگاه هزینه شده است.
ارسال نظرات