به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۴۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت سپاه ناحیه فارسان و با همکاری فرمانداری این شهر برگزار گردید.

این برنامه پر شور و نشاط از ساعت 7 صبح آغاز و خانواده ها مسیر حدفاصل میدان امام خمینی (ره) تا پارک قلمستان را پیاده روی کردند و در ویژه برنامه ای که توسط سپاه ناحیه فارسان در محل پارک قلمستان تدارک دیده شده بود به 21 نفر از شرکت کنندگان در همایش جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این برنامه گفت: پیاده روی بهترین نوع فعالیت بدنی است، علت این ادعا این است که پیاده روی بسیار ساده است، هیچ نوع آموزش رسمی و تجهیزات و وسایل مخصوص به جز یک جفت کفش مناسب لازم ندارد و می توان آن را در هر زمان و با هر شرایطی انجام داد. افزون بر این پیاده روی می تواند با افزایش نشاط و شادابی وکاهش علایم افسردگی و توانمندی در مقابله با استرسها یک فعالیت مفید اجتماعی باشد.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی افزود:  اینگونه برنامه ها علاوه بر نشاط و شادابی که می تواند در بین خانواده ها و شهروندان ایجاد نماید موجب توسعه و گسترش ورزش همگانی در سطح مناطق شهری شده و در واقع می تواند یک نوع فرهنگ سازی باشد و همچنین بستری مناسب را برای فرهنگ سازی ایجاد نماید.

 

ارسال نظرات