محمدعلی حاجی محمدی گفت:برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل کردند و هم مراسمی برای زدودن زنگار از دل‌های دنیوی خودمان است.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۹۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ از حضور مسئولین و اعضای شورای اداری در مراسم گلباران مزار شهدا تشکر کردو گفت: حضور پرشور شما مسئولین خدوم در این مراسم، این پیام را دارد که راه شهیدان همواره ادامه دارد و مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند.

باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد/ شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم جانشان از هویت دینی و ملی ما دفاع کردند


سرهنگ محمد علی حاجی محمدی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، اظهار داشت:‌ باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد زیرا شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم جانشان از هویت دینی و ملی ما دفاع کردند.


وی گفت: برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل کردند و هم مراسمی برای زدودن زنگار از دل‌های دنیوی خودمان است.

حاجی محمدی یادآور شد: شهدا با ایثارگری ها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند، امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.


فرمانده سپاه ساوجبلاغ به تشریح فداکاری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: کشور ما با خون شهدا بیمه شده و ما مدیون شهیدانمان هستیم .


سرهنگ حاجی محمدی افزود: ما مشکلاتی داریم که مقداری از این به دشمنان ما برمی گردد با فشار، این راهکار دارد باید به الگوی دفاع مقدس متوسل شویم.


وی گفت :دشمن از راه اقتصادی وارد شده و راه دشواری است و باید با اتحاد و همدلی این راه سخت را نیز سپری کنیم و دشمن را یک بار دیگر با شکست مواجه کنیم .

 

 

خبرنگار بسیجی:فلاحتکار

ارسال نظرات
پر بیننده ها