خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری گفت: ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آن‌ها در دفاع از میهن، امروز یار و مددکار خانواده آنان باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۷۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، مراسم یادواره شهدای شهرک والفجر با حضور سرهنگ حمیدی مسئول سازمان بسیج کارگری استان و سرهنگ زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع)، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در مجتمع محبین اهل بیت(ع) واقع در شهرک والفجر شیراز برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سرهنگ حمیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از خون پاک شهدا و رشادت جانبازان و آزادگان به ثمر نشست افزود: شهادت مقوله ارزشمند و بزرگی است و شهدا رفتند تا ما بمانیم و هر چه داریم از شهداست و وظیفه همه، ادامه راه آنان و تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آنها در دفاع از میهن، امروز یار و مددکار خانواده آنان باشیم.

حمیدی تأکید کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب امروز از همین عظمت و شکوه ایران اسلامی هراس دارند و برای تضعیف نظام اسلامی به بهانه های مختلف در صحنه های بین الملی، از هیچ کاری فروگذاری نمی کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان با اشاره به اینکه در زمان بروز جنگ و آشوب، انسان از آب و خاک، فرزند و ناموس خود در برابر دشمن متجاوز دفاع می‌کند، افزود: امید است بشر در تمامی نقاط جهان با صلح، صفا و آرامش زندگی کند.

سرهنگ حمیدی در ادامه با بیان اینکه داشته های کشور حاصل حماسه، شهامت و رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است ،خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران امروز به اعتراف خودشان از مقابله نظامی با ایران کاملا عاجز هستند و تنها راهی را که اتخاذ کرده اند تهاجم فرهنگی، ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی در داخل کشور است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) اظهار داشت : در هر جامعه‌ای یکسری ارزش‌ها وجود دارد که فرهنگ آن جامعه را می‌سازد و در فرهنگ اسلامی ما شهادت یکی از ارزش‌های الهی محسوب می‌شود و باید با تمام وجود از آن دفاع کنیم.

سرهنگ موسی زارعی تأکید کرد: باید این فرهنگ را به فرزندانمان منتقل کنیم و در این راستا برگزاری کنگره شهدای دانشجو از سال 93 آغاز شده و این دومین کنگره شهدای داشجوی استان کرمان است.

لازم به ذکر است که این یاواره به همت حوزه کارگری امام حسین(ع) و حوزه حضرت هاجر(س) برگزار و  هدف از برگزاری این یادواره تجلیل و تکریم از مقام و منزلت شهیدان، ترویج روحیه ایثار و شهادت در سطح جامعه و آگاه‌سازی و آشنایی نسل جوان با ارزش‌هاو فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگهداشتن خاطره ونام و یاد آنها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها