خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بهداری ناحیه ثارالله (ع) شیراز از اعزام یک تیم بهداشتی و درمانی این ناحیه به روستای چهل چشمه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۶۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ حسینی مسئول بهداری ناحیه از اعزام یک تیم بهداشتی و درمانی این ناحیه به مناسبت هفته دفاع مقدس به  روستای چهل چشمه از توابع بخش خان زنیان خبر داد.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: این تیم‌ از پزشک عمومی ، پزشک متخصص زنان، روان شناس جهت مشاوره روان شناسی، یک نفر کارشناس مامایی، دو نفر کارشناس پرستاری و دارو به مبلغ 30 میلیون ریال تشکیل شده که به صورت رایگان و در مدت یک روز قریب به  55 بیمار ویزیت شدند.

وی اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را یک کار ارزشی و بسیجی توصیف و از همه پزشکان شرکت کننده در این اعزام های داوطلبانه تقدیر کرد و افزود: اعزام تیم های پزشکی در راستای اهداف انقلاب که همان خدمت به مردم محروم جامعه است صورت می گیرد.

سرهنگ حسینی در ادامه بیان داشت: این تیم پزشکی با همکاری معاونت بهداری سپاه فجر،بسیج سازندگی حوزه حضرت زینب(س) و خیرین به روستای چهل چشمه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال ساماندهی خدمات جهادی هستیم، هدف ما از راه‌اندازی تیم پزشکی و اقدامات جهادی کمک به افزایش سطح عدالت و دسترسی مردم به خدمات سلامت به صورت رایگان به ویژه در مناطق محروم است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها