خبرهای داغ:
در پی انتشار خبری مبنی بر کلنگ زنی پروژه ای در پارک تمدن صادر شد:
در پی انتشار خبری مبنی بر کلنگ زنی پروژه ای در پارک تمدن و پشت مزار شهدای گمنام شهر محمدیه، استان قزوین بیانیه ای از سوی شهرداری محمدیه جهت شفاف سازی بر این اساس صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۴۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج د قزوین، در پی انتشار خبری مبنی بر کلنگ زنی پروژه ای در پارک تمدن و پشت مزار شهدای گمنام شهر محمدیه، استان قزوین بیانیه ای از سوی شهرداری محمدیه جهت شفاف سازی بر این اساس صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
هنر و رشادتی که فرزندان این سرزمین در مقابل لشگر دنیا در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، امروز در انقلاب های بزرگ اقصی نقاط دنیا با الگوگیری از سیره شهدای ما نمایان است.
این قیام های جهانی مسلما نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت فرزندان ما بوده و اینک این فرهنگ در جانفشانی مدافعان حرم، باز هم الگوی جهانیان گشته است.
بی شک شهرداری با هر جریان و تفکری که بخواهد کوچکترین هتک حرمتی بر جانفشانی های بزرگمردان این سرزمین داشته باشد، به جد برخورد کرده و جای هیچ بخششی نخواهد بود.
اینک بنابر نیاز شهروندان و درخواست آنان، پروژه وضوخانه در پارک تمدن و مزار شهدای گمنام طی چند اخیر اجرا شده که به دلیل بدسلیقگی عکاس و سواستفاده جریان معاند(آمدنیوز) ، فضایی مبنی بر توهین و سواستفاده از نام شهدا با توسل به کنگره سه هزار شهید استان در فضای مجازی به راه افتاده است و این امر چیزی جز ادامه حربه های جریان معاند نمی باشد و هیچ هتک حرمتی به ساحت شهدای گرانقدر استان انجام نشده است .
مجموعه مدیریتی شهرداری محمدیه در پی بد سلیقگی صورت گرفته در این مجموعه ،تذکرات لازم را به مسئولین مربوطه در این حوزه داده و از خانواده های معظم شهدا و عموم مردم در خصوص مشکل پیش آمده پوزش می طلبد و امیدواریم بتوانیم آنچه را که شهدا بر گردن ما حق دارند،به نحو احسن انجام بدهیم.
اهم پروژه های شهرداری محمدیه به مناسبت هفته دفاع مقدس:
*کلنگ زنی المان شهدای گمنام ناحیه شهری مهرگان.
*آغاز عملیات پروژه احداث بوستان غدیر و ولایت در مهرگان.
*اجرای بازپیرایی مناطق ۳ و ۴ محمدیه.
*پروژه آماده سازی زون های ناحیه شهری مهرگان.
*پروژه احداث سرویس بهداشتی و وضوخانه در پارک تمدن و پشت مزار شهدای گمنام،لازم به ذکر اینکه احداث سرویس بهداشتی و وضوخانه جنب مزار شهدای گمنام و پارک از خواسته های به حق شهروندان از شهرداری بوده که در اولویت کاری قرار گرفته است.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها