خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شیراز از تشکیل پرونده قضایی برای دست‌اندرکاران تهیه و به نمایش گذاشتن بنر سربازان رژیم اشغالگر قدس به جای رزمندگان دفاع مقدس در یکی از میادین شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۲۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به نصب بنر توهین‌كننده به شهدای دفاع مقدس كه در آن به جای استفاده از تمثال رزمندگان دفاع مقدس از سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی استفاده شده بود، گفت: بلافاصله بعد از انتشار مطلبی در خصوص نصب بنر مذموم در شیراز، موضوع در دستور کار قرار گرفته و شامگاه پنجشنبه مدیر روابط عمومی نهاد متولی که مسئول نظارت مستقیم بر تبلیغات این چنینی را داشت، دستگیر شد که هم اکنون بازداشت است.

وی با اشاره به دستگیری ۲ فرد دیگر در این ارتباط، این افراد را دست‌اندرکاران طراحی بنر یاد شده دانست و گفت: امروز ظهر این دو فرد دستگیر شده‌اند.

صالحی گفت: پرونده این موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان رسیدگی خواهد شد و هم اینک در شعبه ویژه بازپرسی در مرحله تحقیقات اولیه است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز یادآور شد: تحقیقات تا روشن شدن ابعاد احتمالی موضوع ادامه دارد و با مرتکبین نیز برابر قانون رفتار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها