خبرهای داغ:
جانشین معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از ایدئولوژی و صادر شدن این انقلاب وحشت دارند لذا امروز با تحریم اقتصادی به دنبال تسلیم کردن مردم ایران هستند
کد خبر: ۹۰۶۳۲۲۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار سرتیپ پونس امیری جانشین معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از اردوی صحرایی رزمندگان تیپ ۸۲صاحب الامر (عج) در جمع فرماندهان آن یگان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: همانطوری که آموزش سنگ بنا تمرینات تاکتیکی وعملی است بحث معنویت و روحیه اعتقادی و تلاش در جهت منویات مقام معظم رهبری هم موضوع اساسی است.
وی خطاب به فرماندهان و مسؤلین حاضر در اردوگاه بیان کرد : برای آموزش و استقرار نیروها در این اردوگاه هزینه شده است لذا شما فرماندهان وظیفه دارید با دقت زیاد بیشترین استفاده از تمربنات را در اردو برای نیروها فراهم کنید .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشادت‌ های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد : استکبار جنگ نا برابر را علیه ما آغاز کرد اما از این موضوع غافل بود امامی که انقلاب را پیروز کرده است توانایی پیروزی در این دفاع را هم دارد .
جانشین معاونت عملیات سپاه تصریح کرد : توطئه های دشمنان هیچ گاه تمام شدنی نیست و امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان حرف برای گفتن دارد لذا دشمنان از ایدئولوژی و صادر شدن این انقلاب وحشت دارند لذا امروز با تحریم اقتصادی به دنبال تسلیم کردن مردم ایران هستند بنابراین باید همه ما هوشیار باشیم و با اتحاد و همدلی و با کار جهادی این توطئه استکبار که در راس آن آمریکا است را خنثی کنیم .
لازم به ذکر است سردار سرتیپ امیری به مدت سه روز در اردوگاه رزمندگان تیپ صاحب الامر (عج) حضور داشت و از تمرینات تاکتیکی نیروها بازرسی کرد.
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها