خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس؛

جانبازان شهرستان آوج تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس، آزادگان و جانبازان شهرستان آوج تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۱۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تجلیل از آزادگان و جانبازان شهرستان آوج با اشاره به واقعه‌ی قیام عاشورا گفت: این رویداد عظیم در تاریخ اسلام نقش تعیین‌کننده در سعادت و هدایت انسان‌ها داشته است.
وی افزود: امروز مسلمانان در سوگ شهادت سیدالشهدا(ع) و یارانش عزاداری می‌کنند زیرا معتقد هستند که این امام بزرگوار درس ایثار و فداکاری به همه‌ی آنها داده است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه شهدا با تاسی از سیره‌ی امام حسین(ع) به جبهه‌ها عازم شدند و از انقلاب اسلامی حراست کردند، گفت: امروز نیز باید همه‌ی مردم از معرفت و مرام حسینی درس بگیرند و آنرا در زندگی فردی، اجتماعی و کاری خود پیاده کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان طی هشت سال دفاع مقدس نتوانستند در برابر رزمندگان به پیروزی برسند، گفت: امروز آنها جنگ اقتصادی را علیه ایران شروع کردند تا بتوانند در این جنگ ما را شکست دهند.
این مسوول افزود: امروز همه‌ی مردم و مسوولان بایستی نسبت به توطئه‌های جدید دشمنان آگاه باشند تا با بصیرت و تبعیت از مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی هم به پیروزی دست یابند.
گفتنی است: این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس و در راستای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد.
در مراسم فوق، مسوولان با تقدیم لوح سپاس از مقام والای آزادگان و جانبازان شهرستان آوج تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار