در پی پوشش رسانه‌ای هفته دفاع مقدس و کنگره شهدا؛

معاونت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) از اصحاب رسانه استان البرز تقدیر کرد

تقدیر از اصحاب رسانه استان البرز به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته دفاع مقدس و همکاری‌های موثر در خصوص پوشش خبری مراسم کنگره ملی 5250 شهید والامقام استان البرز توسط معاونت روابط عمومی سپاه استان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۳۲۰۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج  ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان البرز به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته دفاع مقدس و همکاری‌های موثر در خصوص پوشش خبری مراسم کنگره ملی 5250 شهید والامقام استان البرز اظهار داشت: ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود فرض میدانیم تا از شهدا این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص سخن بگوییم و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله های پیشرفت وسعادت اخروی خویش توشه برداریم.

معاونت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) از اصحاب رسانه استان البرز تقدیر کرد

وی گفت : زمان ورق می‌خورد، تقویم‌ها کهنه می‌شود؛ اما روزهای پرخاطره را پایانی نیست و اکنون پس از سال‌ها دوری از خاک‌ریزهای پرخاطره و سنگرهای با معنویت جبهه، یاد شهدا و خاطرات روزهای پرحماسه با برگزاری کنگره بزرگداشت 5250 شهید والامقام استان البرز زنده نگه داشته شد و عطر و بوی ایثار و شهادت روح و جان ما را حیاتی دوباره داد و چه زیبا فرمود رهبر و مقتدایمان که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز تصریح کرد : به سبب انعکاس دقیق اخبار و برنامه های هفته دفاع مقدس و همکاری‌های موثر در خصوص پوشش خبری مراسم کنگره ملی 5250 شهید والامقام استان البرز از اصحاب رسانه اعم از صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاههای اطلاع رسانی، نمایندگی های رسانه ها اعم از سراسری و محلی که با انعکاس اخبار هفته دفاع مقدس و مراسم کنگره ملی 5250 شهید والامقام استان البرز جلوههای با عظمت حضور، اقتدار و صلابت فرزندان این دیار را که موجب دلگرمی دوستان نظام و سرخوردگی دشمنان داخلی و خارجی گردید نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

پاسدار عبدالملکی در پایان گفت : دوام توفیقات و خدمات ارزنده ی همکاران رسانه‌ای را تحت توجهات جلیه و خفیه حضرت ولیّ عصر ارواحنا له الفداء مسئلت می نماییم. سایه مقام معظم ولایت امام خامنه ای مستدام باد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار