سردار اکبری، به مناسبت هفتهه ایمنی و اقدامات تأمینی در سپاه، گفت: ایمنی کارکنان و سلامت نیروی انسانی مهم ترین مسئله در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هفته ایمنی و اقدامات تأمینی در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گرامی داشته شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز و تسلیت ایام محرم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، به تشریح اهمیت ایمنی و حفظ جان افراد از منظر آیات و روایات معصومین علهیم السلام پرداخت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، افزود: علاوه بر بُعد ایمنی، باید جوانب تأمینی نیز در امور محوله و مأموریت های واگذار شده به نیروهای مسلح در نظر گرفته شود.

وی، ادامه داد: ایمنی تنها مربوط به تجهیزات، اماکن و خودرو نیست؛ بلکه ایمنی در هرجا، هر زمان و هر مأموریت و کاری باید رعایت شود.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: ایمنی کارکنان و سلامت نیروی انسانی مهم ترین مسئله در جامعه است، که ایمنی تجهیزات و اماکن و خودرو و ... نیز به همین منظور مورد توجه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سلامت رفتاری نیز بخشی از ایمنی و اقدامات تأمینی می باشد، که روایات بسیار متعددی در زمینه مکارم اخلاق داریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام نیز برای نهادینه کردن اخلاق در جامعه مبعوث شدند.

سردار اکبری با اشاره به اهمیت نقش فرماندهان و مسئولان در برقراری ایمنی و اقدامات تأمینی مجموعه تحت امر خود، افزود: با توجه به اینکه دین و مذهب ما و ائمه معصومین علیهم السلام توجه بسیار زیادی به رفع عیوب برادران دینی داشته اند و فرموده اند؛ مؤمن آئینه مؤمن است، باید نسبت به یکدیگر در سطح جامعه و سازمان نیز احساس مسئولیت داشته باشیم و مقررات ایمنی را متذکر شویم.

وی در ادامه، رعایت نکات حفاظتی در زمینه های حفاظت گفتار، اسناد و مدارک، اماکن و تجهیزات و سلاح و مهمات و ... را مورد تأکید قرار داد .

سردار اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی اهواز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در جنگ نظامی و فرهنگی، درصدد ایجاد رعب و وحشت در جامعه از طریق روانی و جنگ اقتصادی و فشار بر مردم هستند، که ضرورت هوشیاری آحاد مردم و مسئولین را می طلبد.

وی، احتکار کالا از سوی فروشندگان و حتی برخی از مردم در منزل را به سود توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و خلاف آموزه های دینی و ارزش های انسانی و اسلامی دانست و افزود: در شرایط جنگ اقتصادی باید مسئولین نیز این جنگ را باور کنند و همچون زمان دفاع مقدس با فعال کردن قرارگاه های مختلف مقابله با جنگ دشمن، تلاش خود را مضاعف کنند.

این مقام ارشد نظامی، تصریح کرد: دفاع مقدس با پشتیبانی و همراهی مردم به نتیجه رسید و امروز نیز باید مردم پای کار بیایند و مسئولین نیز با تدابیر و مدیریت جهادی و انقلابی به فکر رفع مشکلات با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور باشند.

سردار اکبر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: در کشور مشکل غیرقابل حل نداریم و با توجه به توانمندی های موجود و بصیرت آحاد مردم، می توانیم با صبر و بردباری از جنگ اقتصادی نیز با موفقیت و پیروزی عبور کنیم.

این مراسم به مناسبت 7مهرماه و آغاز هفته ایمنی در سپاه ، در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و نواحی مقاومت از طریق ویدیو کنفرانس در این همایش شرکت کردند.

ارسال نظرات