خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از سربازان نمونه در لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم سربازان نمونه لشکر 14 امام حسین (ع) با حضور فرماندهان، رزمندگان و نیروهای وظیفه لشکر عملیاتی 14 امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، از لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم سربازان نمونه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با حضور فرماندهان، رزمندگان و نیرو‌های وظیفه لشکر عملیاتی امام حسین (ع) برگزار شد.
در این مراسم که با روایتگری برادر محمودی، از رزمندگان و جانباز ۸ سال دفاع مقدس آغاز شد در ادامه از سربازان نمونه لشکر مقدس عملیاتی امام حسین (ع) به جهت حضور فعال در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی توسط فرمانده و نماینده، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شرایط منطقه به گونه‌ای است که دشمن به هر نحوی به دنبال ایجاد آشوب و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بایستی در این راه با هوشیاری کامل و بصیرت افزایی از نفوذ دشمن به داخل مرز‌های جمهوری اسلامی جلوگیری کنیم.
وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی صرفا به وجود تحریم‌ها مربوط نمی‌شود و بسیاری از مشکلات مروبط به داخل کشور است، ضمن این‌که دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه هسته‌ای ایران مشکلی ندارد بلکه با هستی جمهوری اسلامی مشکل دارد.
وی به جایگاه رفیع سربازان در جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: سربازان وطن و به خصوص نیرو‌های وظیفه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با جانشفانی‌های خود چه در داخل لشکر و چه در مرز‌های جنوب شرق خدمت خالصانه خود را در راه دفاع از امنیت کشور به خوبی انجام می‌دهند.
ارسال نظرات