سالگرد شهدای شهر وردنجان با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۷۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام كبیر اسماعیلی در این مراسم با اشاره به هدف قیام امام حسین علیه السلام كه همان امر به معروف و نهی از منكر است، گفت: ما وظیفه داریم كه امر به معروف و نهی از منكر را به عنوان یك فریضه الهی انجام داده و شیوه های درست این فریضه را نیز یاد بگیریم تا با استفاده از شیوه های درست امر به معروف و نهی از منكر بتوانیم معروفات را در جامعه گسترش داده و منكرات را از بین ببریم.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطر نشان كرد: راه و سیره امام حسین علیه السلام سراسر افتخار و عزت و پر از صحنه های حماسی و ایستادگی در برابر ظلم است و به همین دلیل نه تنها شیعیان بلكه مسلمانان و حتی بسیاری از پیروان سایر ادیان و مذاهب نظیر كلیمی ها و هندوها و ... به امام حسین علیه السلام احترام می گذارند و به راه آن حضرت تمسك جسته و در برابر ظالمان و مستكبران ایستادگی می كنند.

وی ادامه داد: امروز در فضای مجازی تبلیغات و شبهات بسیار زیادی توسط دشمنان شیعه علیه قیام امام حسین علیه السلام مطرح می شود تا از این طریق بتوانند جوانان ما را از دین و مذهب و فرهنگ سرخ عاشورا و شهادت طلبی جدا كنند كه به مدد خود ائمه معصومین و خون پاك شهدا در این راه نیز شكست خواهند خورد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: حضرت زینب سلام الله علیها در دوران اسارت كار بسیار فوق العاده ای انجام داده و با تبیین درست وقایع عاشورا از كوفه تا شام، تبلیغات سوء بنی امیه را خنثی نموده و یاد و نام امام حسین علیه السلام را تا ابد جاودانه كرد بنابراین امروز ما نیز به تاسی از آن حضرت وظیفه داریم خاطرات دفاع مقدس و ایثارگری های شهدا و رزمندگان را بیان نموده و چهره حقیقی استكبار جهانی را برای جوانان بازگو نماییم.

ارسال نظرات