خبرهای داغ:
امام جمعه شال:

دشمن می خواهد ایران را به سوریه دوم بدل کند

امام جمعه شال گفت: يك مدتي مي گفتند توهم توطئه داريد! بفرمائيد اين هم حادثه اهواز! آيا توهم بود!؟ البته جاي خوشحالي است كه تيرشان از اين بيشتر نمي برد چرا که آرزوي آنها اين است ايران را به سوريه دوم تبدیل كنند.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۶۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام موسوي شالي خطیب نماز جمعه شهرستان شال در خطبه هاي نماز جمعه گفت: خداوند دستور ميانه روي داده است و از طرفي دستور ايثار داده است اما تشخيص بين ميانه روي و ايثار چگونه است؟ از طرفي گفته حفظ عزت واجب است و از سوي غرور باعث می شود بوي بهشت هم به مشام فرد نرسد.
امام جمعه شال تبیین کرد: مدارا كردن با ديگران آنقدر مهم است كه جبرئيل نازل شد و گفت كه خدا مي فرمائيد اي رسول خدا با مردم مدارا كن، گاهي مواقع مدارا كردن نصف عقل است، مدارا به تعبير امروزي يعني تا جای ممکن با افراد بسازید.
شالی تصریح کرد: آنجايی كه گفته اند ايستادگي كن مقابل دشمنان اين موقع هم پيامبر(ص) صبر ميكرد تا دشمن اصلاح شود حتي اميرالمومنين(ع) در جنگ جمل فوري حمله نكرد صحابه گفتند اي علي(ع) اگر قصد حمله نداري ما به منازلمان برويم، اميرالمومنين(ع) فرمودند صبر كنيد و در نهايت فرمودند چه كسي حاظر ميشود اين قرآن را ببرد با آنها صحبت كند و اين فرد هم كشته ميشود و يك جوان حاظر شد رفت حضرت وعده بهشت به وي داد همين اينكه جوان به آنطرف رسيد او را كشتند حضرت امير فرمودند حال وقت جنگ است.
در زندگي روزمره انسان مدارا لازم است اگر فرزند خراب است نميشه او را دور انداخت همسايه خوب نيست بايد مدارا كرد.
حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شال در خطبه دوم نماز جمعه ابراز کرد: عزادراي دهه اول محرم نسبت به سال هاي گذشته رشد بيشتري داشت و اين قابل لمس بود حتي در كشورهاي اروپايي رشد داشت. دشمنان قصد دارند عاشورا را با قمه زني معرفي كنند که با الطاف الهي حضور آگاهانه مردم همه ساله در عاشورا رشد مي كند.
موسوي شالي به هفته دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: مردم هشت سال مقابل رژيم بعث عراق ايستاند(هرچند اسم آن رژيم بعث بود دنيا پشت سر آن بود) و بسیاری از فرماندهان ما نیز در این دوران تازه به دوران جوانی رسیده بودندولی امروز می بینیم که به جوانان اعتماد نمی شود. از دفاع مقدس بعد از جنگ درست الگو برداري نشد در بخش هاي هسته اي و موشكي الگو برداري شد اما هنوز مشكلات خودرو و اقتصاد حل نشده است اگر همان روحيه جهادي مي بود مشكلات حل ميشد
بسياري از مسئولين ما بعد جنگ الگو را از جاي ديگر گرفتند
امام جمعه شال تبیین کرد: شهادت مردم را در اهواز تسليت عرض مينمايم. حجت الاسلام موسوي شالي خطیب نماز جمعه شهرستان شال در خطبه هاي نماز جمعه به حادثه تروریستی اهواز اشاره كرد و گفت: يك مدتي مي گفتند توهم توطئه داريد! بفرمائيد اين هم حادثه اهواز! آيا توهم بود!؟ البته جاي خوشحالي است كه تيرشان از اين بيشتر نمي برد چرا که آرزوي آنها اين است ايران را به سوريه دوم تبدیل كنند. كار بزدلانه اي انجام دادند بطور پنهاني آمدند چندين نفر را شهيد و مجروح كردند و مقام معظم رهبري فرمودند گوشمالي سختي خواهيم داد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پشت صحنه همه این اتفاقات در کشور ما آمریکا و اسرائیل می باشند که حتی حاضر نیستند کلمه تروریست ا در قبال اتفاقات اهواز به کار ببرند.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها