سرهنگ پاسدار حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت حادثه خونین تروریستی اهواز در اولین روز از هفته دفاع مقدس گفت : سیلی پاسخ به این حادثه تروریسیتی را همه جهان خواهد شنید همانطور که وقتی خبر شهادت شهد حججی و حسین پور در فضای ایران اسلامی پیچید, سردار قاسم سلیمانی وعده برچیده شدن 3 ماهه گروه تکفیری داعش را داد و همگان دیدند که این وعده به تحقق پیوست.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۵۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن؛ سرهنگ پاسدار حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت حادثه خونین تروریستی اهواز در اولین روز از هفته دفاع مقدس گفت : سیلی پاسخ به این حادثه تروریسیتی را همه جهان خواهد شنید همانطور که وقتی خبر شهادت شهد حججی و حسین پور در فضای ایران اسلامی پیچید, سردار قاسم سلیمانی وعده برچیده شدن 3 ماهه گروه تکفیری داعش را داد و همگان دیدند که این وعده به تحقق پیوست.

سرهنگ جانباز در ادامه بیان داشت : با هدف قرار دادن تروریست دوره گر و اجاره ای با پول سعودی و امارات علیه جمهوری اسلامی دست به اقدامات خرابکارانه می زدند همگان دیدن که جلسه سران آنها در اربیل هدف قرار گرفت وبه هلاکت رسیدند.
وی در ادامه افزود : در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه تی فور در سوریه و شهادت جمعی از پاسداران بلندی های جولان در یک حمله بی نظیر ؛ تاسیسات شنود و مراکز نظامی رژیم صهینویستی مورد حمله قرار گرفت و این هشدار به آنها داده شد دست از پا خطا کنند تلاویو و حیفا مقصد بعدی موشک های ماست.

فرمانده سپاه ناحیه فومن بیان داشت: روزی که صدام به نمایندگی از دشمنان اسلام وعده پاسخ به سئوال دوم خبرنگار را به تهران حواله داد ؛هدف مهمتری از تصرف خاک و زمین را دنبا می کرد و آن نابودی انقلابی در مرکز ثقل جهانی بود با مردمی که با شهامت و ایثار و جرات به خرج داده بودند و به شرق و غرب عالم نه گفتند ؛ هدف دشمنان این بود که این خودباوری و احیای اسلام محمدی (ص) را از بین ببرند.

سرهنگ جانباز ادامه داد : در کمتر از 30 سال و با چند معاهده گلستان،ترکمنچای،پاریس و .. 3.5 میلیون متر مربع از خاک ایران جدا شد ؛ انگلستان با یک اولتیماتوم هرات را از ایران جدا کرد وی خطاب به جمع حاضر گفت : شما که اکنون این خیانت ها را می شنوید چه احساسی دارید؟

وی اظهار نظر ولیعهد کودک کش سعودی را مطرح کرد که گفته بود : ما باید کاری کنیم که کودکان یمنی که در آیند به دنیا می آیند نام عربستان را می شنود لرزه به اندام آنها بیفتد و گفت: با این تفکر یمن را به چه روزی رساندند و پیروز نهایی از آن ملت یمن است.

وی راهبرد دفاع مقدس را تنبیه دمشن به نحوی که نظر سوء به این خاک نیفکند عنوان کرد و گفت : عده ای شبهه می افکنند چرا در سال 61 که خرمشهر فتح شد جنگ را تمام نکردید! سرهنگ جانباز پاسخ این سئوال را با جوابی که یک رزمنده در اسارت حزب بعث در مصاحبه با تلویزیون مطرح نمود ارائه کرد و گفت: دشمن هنوز در سال 61 تنبیه نشده بود و دیدید که حتی بعد از قبول قطعنامه مجددا به کشور ما حمله کرد.

وی در پایان گفت : اکنون این توان در نیروهای مسلح کشورمان به برکت خون شهیدان و ایثارگریهای جوانان ما وجود دارد که با پاسخ فوری نظر سوء را از این آب و خاک دور نماید.

انتهای پیام

ارسال نظرات