خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه قدس اظهار کرد: تهاجم های سیاسی دشمن در این چهل سال بی ثمر بوده چون مردم ما با هر سلیقه سیاسی در فتنه ها در کنار هم با وحدت از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند .
کد خبر: ۹۰۶۳۱۵۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار یزدی مسئول فرهنگی سپاه قدس در همایش رزمندگان شهر محمدیه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارداشت : همه پیامبران آمدند تا حکم خدا را در جامعه پیاده کنند ، امام خمینی (ره) نیز آمدند حکم خدا را در زمین اجرا کنند و اسلام را در قالب حکومت اسلامی در جامعه پیاده کند .
وی با بیان اینکه چهل سال از انقلاب می گذرد بیان داشت : دشمنان با حیله های فراوان و فتنه ها بارها ما را تهدید کرده ولی به هیچ نتیجه ای نرسیده است .
مسئول فرهنگی سپاه قدس یادآور شد: صدام دو هدف مهم داشت یکی گرفتن ایران و دیگری گرفتن استان نفت خیز خوزستان بود .
وی با اشاره به سخن حضرت آقا که می فرمایند : دفاع مقدس فراموش نشود گفت : راویان دفاع مقدس باید خود رزمندگان باشند تا دشمن جنگ را تحریف نکند .
یزدی خاطرنشان کرد: تهاجم های سیاسی دشمن در این چهل سال بی ثمر بوده چون مردم ما با هر سلیقه سیاسی در فتنه ها در کنار هم با وحدت از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند .
سردار یزدی در پایان خاطرنشن کرد: بعد از جنگ سخت و سیاسی در حال حاظر جنگ اقتصادی در دستور کار دشمنان ما می باشد و دشمن به این نتیجه رسیده است که با فشار اقتصادی به مردم می تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها