خبرهای داغ:
دبیر هیأت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کا‌های سبک‌های آزاد قم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای دست‌یابی به سهمیه بین‌المللی با حریفان خود رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۴۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: قم یکی از استان‌های با سابقه و موفق در کاراته ایران به شمار می‌رود و نگاهی به افتخارات کاراته ایران در میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی، جام جهانی و بازی‌های آسیایی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب موید این مهم است.

وی ادامه داد: کمتر پیش آمده که جای کاراته قم در تیم‌های مختلف ملی خالی باشد، در واقع قم همواره یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در میادین مهم داخلی بوده و با عضویت ستاره‌های این رشته در تیم‌های ملی، عناوین و افتخارات متعددی از مسابقات برون‌مرزی در کارنامه دارد.

دبیر هیأت کاراته استان قم افزود: در کنار بخش کنترلی کاراته، سبک‌های آزاد این رشته نیز جایگاه ویژه‌ای در افتخارات کسب شده دارند، سبک‌هایی که با توجه به برخورداری از مربیان با دانش و مجرّب، استعداد‌های زیادی در آن فعالیت می‌کنند و کاراته قم را به یکی از هیات‌های شاخص از نظر کسب مقام و ورزشکار سازمان یافته معرفی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سبک‌های آزاد نیز در طول سال اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی دارند و از جمله مسابقاتی که اکنون پیش‌روی کاراته‌کا‌های ما قرار دارد، می‌توان به پیکار‌های سبک‌های آزاد کاراته قهرمانی کشور اشاره کرد که بیستم مهر ماه به انجام می‌رسد.

برخوردار با اشاره به برگزاری این پیکار‌ها در سالن آیت‌الله طالقانی شهر ری، ابراز کرد: این مسابقات انتخابی تیم ملی برای شناخت برترین‌ها به منظور حضور تیم سبک‌های آزاد ایران در مسابقات بین‌المللی ژاپن به شمار می‌رود تا تیم ملی آذر ماه امسال در این پیکار‌ها حضور یابد.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان سبک‌های آزاد ایران در سه وزن کومیته انفرادی شامل اوزان منهای ۶۵، ۷۵ و به اضافه ۷۵ کیلوگرم برگزار می‌شود تا در نهایت دو کاراته‌کای برتر هر وزن در اردوی تیم ملی ماندگار شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها