فرمانده سپاه رضوانشهر؛

اگر خالصانه برای خداگام برداشتیم با امداد الهی مواجه خواهیم شد

سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه رضوانشهر درپیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: اگر خالصانه برای خداگام برداشتیم با امداد الهی مواجه خواهیم شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۳۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر, سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه رضوانشهر درپیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:نورانی ترین دوران تاریخ ایران دفاع مقدس است, در دفاع مقدس ما درس عزت،شهادت ،شهامت،ومجاهدت رایادگرفتیم, همچنین آموختیم که درمقابل ستمگران با دستان خالی بایستیم و وعده الهی درقرآن را دیدیم, عظمت ملت ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم را جهانیان در دفاع مقدس دیدند و در مقابل ملت ایران تعظیم کردند.

فرمانده سپاه رضوانشهر اظهار کرد:استعداد،هوش،توانایی وتوانمندی ایرانی در دفاع مقدس در نهایتش به نمایش گذاشته شد. ما در دفاع مقدس ما می توانیم را  باور و عمل کردیم و امروز مفتخریم ما توانستیم را با صدای بلند و رسا به جهانیان اعلام کنیم. امروز هرچه داریم و همچنبن فردا به دست می آوریم به جهت از خودگذشتگی شهداست, شعارما توانستیم در جنگ امروز راحت ترمحقق می شودچرا که قدرت جمهوری اسلامی در حال حاضر قابل مقایسه با زمان جنگ نیست ،البته به شرطی که مسولان وظیفه خود در قالب اهداف انقلاب وجمهوری اسلامی عمل کنند.

سرهنگ قاسمی در ادامه بیان داشت: اگرخالصانه برای خداگام برداشتیم قطعابا امداد ونصرت الهی مواجه شده وموفق خواهیم شد.برای اداره کشور در زمان حال بایدبه سازوکاردفاع مقدس باز گردیم ،واکنش ایران به حادثه تروریستی اهواز،نابودگروویرانگرخواهدبود دشمنان باید بدانند که سیلی محکمی دریافت خواهندکردوقتی که عزیران ودانشمندان مارا درخیابان ترورکردندانتقام ما را دیدند.

فرمانده سپاه رضوانشهر با اشاره به شرایط بین المللی تصریح کرد: درمکتب ما امریکایی ها وصهیونیست ها فقط آموختندچگونه شکست بخورند آمریکا امروز در غرب آسیا شکست خورده,  در سوریه ،عراق ،یمن و در8 سال دفاع مقدس شکست خورد, در طبس شکست خورد, آمریکا بایدبداند این سرزمین مردان و زنان بزرگی دارد که افتخارات بزرگی را در تاریخ ایجاد کرده اند و در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشتیم, دستاوردهای معنوی و معرفتی و دستاوردهای فرهنگی, اجتماعی,اقتصادی،علمی, دفاعی, امنیتی و دستاورده های سیاسی در این چهل سال بدست آوردیم همه این دستاوردها بخاطر ایستادگی و مقاومت مردم عزیز ما بوده در این چهل سال اثبات امکان مبارزه با ابرقدرت ها را ثابت کردیم و هیبت پوشالی آمریکا را درهم شکستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز وظیفه همه این است که مشکلات مردم ومشکلات اقتصادی مردم با پیاده کردن اقتصادمقاومتی حل کنیم نکاه به درون وبا تکیه به جوانان ومردم عزیزمشکلات اقتصادی مردم وجامعه را حل کنیم نباید امید به کشورهای غربی و اروپایی داشته باشیم انها قابل اعتمادنبودند ونیستند لذا مسئولان تمام تلاش را داشته باشند تا مشکلات مردم و مشکلات معیشتی و...را برطرف نمایند و این کار با روحیه انقلابی وتفکرانقلابی وکارجهادی قابل تحقق می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات