افتتاح یک واحد مسکن محرومین در دهشال آستانه+تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس یک پایگاه بسیج در روستای پوشل و یک واحد مسکن مددجویی در روستای دهشال از توابع بخش مرکزی شهرستان آستانه‌اشرفیه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۱۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه, به مناسبت هفته دفاع مقدس یک پایگاه بسیج در روستای پوشل و یک واحد مسکن مددجویی در روستای دهشال از توابع بخش مرکزی شهرستان آستانه‌اشرفیه افتتاح شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله پورمحمد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه در راستای تقویت شور بسیجی وجود یک پایگاه ومقرر برای بسیجیان را نیاز دانسته وگفت تلاش سپاه این است که این مکان را داشته باشد.
وی همدلی واتحاد آحادمردم را خواهان شد وگفت:جمع کثیری از مردم خیر وبسیجیان نیز دراین امر دخیل بودند که ان شاالله مایه خیر وبرکت برای همه باشد.
نماینده ولی فقیه سپاه آستانه همچنین با بیان اینکه زیربنای این پایگاه ۵۰ مترمربع است افزود: برای ساخت این پایگاه بسیج ۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد با اشاره به دستور معظم رهبر مبنی بر محروم زدایی گفت مسکن مددجویی در با زیربنای ۵۰ مترمربع در روستای دهشال با هزینه ۲۰ میلیون تومان کمک هزینه سپاه ومابقی(۱۰میلیون تومان ) از اهالی وخیرین ساخته شده است.

 افتتاح یک واحد مسکن محرومین در دهشال آستانه+تصاویرافتتاح یک واحد مسکن محرومین در دهشال آستانه+تصاویرافتتاح یک واحد مسکن محرومین در دهشال آستانه+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار