امام جمعه موقت زنجان:

امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیازمندیم

حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با اشاره به اینکه شرایط امروز اقتصادی باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی در جامعه شده است، افزود: شرایط اقتصادی امروز ایجاب می‌کند که در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری وحدت و هم‌دلی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۰۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد: امروز و در شرایط اقتصادی که با آن مواجه هستیم، بیش از هر زمان دیگری به وحدت و هم‌دلی نیازمندیم.
وی با بیان اینکه دولت باید در شرایط کنونی اقتصادی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه با کم‌ترین فشار، دغدغه و تنگنا روبه‌رو شوند، تصریح کرد: یکی از راهکارهای اصلی برای برون‌رفت از شرایط کنونی جامعه، اهتمام بیش از پیش به موضوع وحدت و هم‌دلی بین مردم و قوای سه‌گانه است تا بتوان همانند چهل سال گذشته از این شرایط نیز به سلامت عبور کرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه در هفته دفاع‌مقدس قرار داریم، از جان‌فشانی رزمندگان به‌عنوان یکی از دلایل محکم در راستای حفظ کیان ایران اسلامی یاد کرد و ادامه داد: بخش اعظمی از سربلندی ایران اسلامی در دنیای امروز، مرهون جان‌فشانی و فداکاری‌هایی است که در دوران دفاع‌مقدس اتفاق افتاده است و امروز باید این جان‌فشانی‌ها در جامعه تسری یابد تا بتوانیم در برابر مشکلات، تاب‌آوری و مدیریت کافی را داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس، رزمندگان اسلام اجازه ندادند ذره‌ای از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیافتد، اظهار کرد: این در حالی است که اگر بخواهیم تاریخ کهن ایران را مرور کنیم، خواهیم دید که در هر جنگی، بخشی از خاک این سرزمین به یغما رفت اما دوران دفاع‌مقدس نمونه بارزی از ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوزگری‌های دشمن بود.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: سخنرانی دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دفاع قاطعانه از مواضع ایران اسلامی بود، این سخنرانی به همه جهانیان نشان داد که ایران اسلامی از همان ابتدای شکل‌گیری، سیاست‌های بشردوستانه در جامعه جهانی اتخاذ کرده و بعد از گذشت چهل سال به سیاست‌های اخلاق‌مدارانه خود پایبند است.

امام جمعه موقت زنجان خاطرنشان کرد: در آن سوی میدان نیز همگان شاهد مورد تمسخر قرار گرفتن رئیس‌جمهور آمریکا در صحن سازمان ملل متحد بودند. خنده نمایندگان کشورها جهان نشان داد که ادعاهای ترامپ مبنی بر پیشرفت و توسعه آمریکا در طول تصدی ریاست‌جمهوری وی، سخنی خنده‌دار و تمسخرآمیز است، از همه مهم‌تر اینکه همگان به سیاست های غیرقابل اعتماد آمریکا پی بردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار