خبرهای داغ:
امام جمعه سابق کلن آلمان گفت: رانت مشکل بزرگی است که امروز بر سر راه مسئولان است و به قولی پول چای و پول شیرینی در ادارات، نتیجه اش صدمه زدن به نظام اسلامی است؛ آنچه باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی شد پاکدامنی بود و امروز نیز آنچه سبب پایدای راه انقلاب خواهد شد پاک دامنی مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۰۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و به میزبانی به میزبانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس ساعتی پیش انجام شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به همراه معاونانش، حجت الاسلام وزیری میهمان ویژه برنامه، رئیس اداره اطلاعات، ریاست دادگستری، شهردار طبس و سرهنگ فرحبخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه از صفوف منظم نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان بازدید کردند.

حجت الاسلام محمد وزیری امام جمعه سابق شهر کلن آلمان و نماینده سابق ولی فقیه در سوریه در این مراسم گفت: یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه داشت، اخلاق کارگزاران جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اخلاق کارگزاران انقلاب، هم عامل پیروزی انقلاب اسلامی و هم از علل فتح و ظفر در مقابل دشمنان در جنگ ۸ ساله با ۸۷ کشور جهان بود.

حجت الاسلام وزیری گفت: اگر مسئولان به این مسئله دقت بیشتری داشته باشند حتما موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات امروز جامعه، در سخنانش ۵ عامل مهم پیروزی واقعی و برون رفت از مشکلات را برشمرد و افزود: اولین مورد، اعتماد به خداست و در سخت ترین شرایط اقتصادی نیز توکل به خدا راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام وزیری با تاکید بر این که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هیچوقت در شرایط امروز نبوده ایم گفت: در همین حال نیز اگر به خدا توکل کنیم از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد و مادامی که مدیران توکل واقعی داشته باشند مردم نیز می آموزند به خدا توکل کنند.

وی شکیبایی را دومین عامل خواند و افزود: صبوری و پایمردی و ثبات قدم سبب حل مشکل خواهد شد و ثبات قدم یعنی صبوری توام با آینده نگری و ثبات قدم همراه با اعتماد به تولید ملی.

حجت الاسلام وزیری با مخاطب قرار دادن مسئولان گفت: شما برای آینده شهر چه تدبیری اندیشیده اید در برابر دشمنی که تا ۵۰ سال آینده را برای پیدا کردن راههای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی نقشه کشیده است؟

وی در ادامه با اشاره به سومین عامل پیروزی یعنی «مهربانی با همه» تاکید کرد: جناح ها و گروه ها و دسته های سیاسی علیه هم کار نکنند و با هم مهربان باشند.

وی همچنین به مسئولان نیز توصیه کرد: باید مهربان باشیم تا مردم از ما فاصله نگیرند. یکی از اخلاق نمونه کارگزاران نظام اسلامی باید مهرورزی باشد و مهربانی دستور اسلام است.

حجت الاسلام وزیری ادامه داد: خوش قلبی نسبت به دیگران عامل بعدی پیروزی است، و باید دل را از گمان بد و سو ظن پاک کنیم.

وی همچنین طبس را شهری انقلابی و سیاسی خواند و افزود: طبس محل اعجاز الهی است و خدا به شن های طبس اعلام داشت که مانند فرشته ها به مقابله با دشمنان بیایند و در چنین شهری باید دلها را از کینه پاک کرد و فقط به دشمن کینه ورزید.

امام جمعه سابق شهر کلن آلمان تاکید کرد: دشمن به کمک مزدوران داخلی اش کار میکند و در داخل بدنه پیرو دارد و اگر نداشت این شرایط اقتصادی پیش نمی آمد.

وی پاکی و طهارت را پنجمین عامل موفقیت خواند و گفت: پاکی چشم، گوش و زبان و پاکی سیاسی بسیار مهم است و چشم و گوش و زبان ما باید تمرین پاکی و طهارت کند و با زبان خوش می توان دلها را جذب کرد.

وی افزود: رانت مشکل بزرگی است که امروز بر سر راه مسئولان است و به قولی پول چای و پول شیرینی در ادارات، نتیجه اش صدمه زدن به نظام اسلامی است؛ آنچه باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی شد پاکدامنی بود و امروز نیز آنچه سبب پایدای راه انقلاب خواهد شد پاک دامنی مسئولان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها