خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام)؛
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) گفت : همزمان با هفته دفاع مقدس آیین افتتاحیه منازل محروم در بخش های بن رود و جلگه که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و خیرین و ادارات و گروههای جهادی به اتمام رسید برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۸۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

محمدرضا سیستانی در گفتگو با خبرنگار بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) ، از افتتاح منازل محروم که به همت گروه های جهادی با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و خیرین و ادارات و گروههای جهادی ساخته شد خبر داد.

وی افزود : در این آیین که باحضور سرهنگ رضا پور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، سردار کریمی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی قرارگاه عملیاتی سید الشهدا ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (علیه السلام) و مسئولین ادارات  برگزار شد از پروژه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی که از بسیج سازندگی وام دریافت نمودند بازدید و در ادامه از منازل در حال ساخت محروم بخش بن رود که با همت و همکاری کمیته امداد بخش ، خیرین ،گروه های جهادی  بسیج سازندگی و حوزه امام جعفر صادق (علیه اسلام) شهر ورزنه بازدید بعمل آمد.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسن عجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) از همکاری مسئولین ادارات بخش بن رود به خصوص کمیته امداد و خیرین که در این امر خداپسندانه و ساخت منزل محروم با بسیج سازندگی ناحیه و حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(علیه اسلام) شهر ورزنه و گروه جهادی ذوالفقار همکاری داشتند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

حجت الاسلام باقری امام جماعت مسجد محل نیز مطالبی را در خصوص جهاد و همت و تلاش گروههای جهادی بخصوص جوانان بسیجی که در این منزل محروم زحمت کشیدند، ایراد نمود.

در پایان از پروژه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ،منزل در حال ساخت روستای تیمیارت بخش براآن شمالی و  دو منزل محروم تکمیل شده در بخش جلگه در روستای اسلام آباد و فیض آباد که با تعامل و همکاری خیرین و گروه های جهادی حوزه امام حسین (علیه اسلام) تکمیل و تحویل گردید شده بود بازدید بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها