خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب کشور:

تقاص خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را می گیریم

سرتیپ خادم سیدالشهدا گفت: این سند مظلومیت کودکی مثل طاها، نیروهای مسلح، اطلاعاتی و نظامی است و تقاص این افراد را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۶۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش بسیج؛ سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به حادثه تروریستی در این شهر گفت: جمعیتی که برای تشییع شهدای این حادثه آمدند، بیش از 150 هزار نفر بود که نشان وحدت و انسجام میان مردم بود.

وی افزود: این سند مظلومیت کودکی مثل طاها، نیروهای مسلح، اطلاعاتی و نظامی است و تقاص این افراد را خواهیم گرفت.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب کشور اظهار داشت: ماهیت جمهوری اسلامی ایران ضد استکباری است که کودتا، تحریم، تهدید و حتی جنگ را نمی پذیرد و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی همیشه در مقابل همه این چالش ها ایستادگی کرده اند.

سرتیپ خادم سیدالشهدا گفت: در زمان دفاع مقدس 35 کشور بر علیه ما وارد جنگ شدند و با تمام تجهیزات در مقابل ما جنگیدند اما ایثارگری و روحیه شهادت طلبی باعث شد تا ما مقابل همه این دشمنان بایستیم و آن ها را از خاک ایران بیرون کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تلاش دشمن برای سوءاستفاده از این مشکلات، عنوان کرد: امروز باید با صرفه جویی و قناعت در این شرایط اقتصادی سخت عمل کنیم. جنگ نخواهد شد و ما نیز با آمریکایی ها مذاکره نخواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب کشور گفت: هدف آمریکا از این جنگ اقتصادی ایجاد نارضایتی و اغتشاش داخلی است و ما باید در این شرایط اقتصادی به وظایف خود عمل کنیم زیرا دشمن به دنیال ایجاد نا امنی در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها