کارکنان اداره کل دادگستری مازندران بر مزار هشت شهید گمنام آرمیده در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران حضور یافتند و به ساحت شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۴۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در ششمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بعد از ظهر امروز جمعی از کارکنان دادگستری مازندران با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در مراسمی که در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام «محمد علی تقوی فرد» رئیس کل دادگستری مازندران در سخنانی بر پاسداشت ارزش های دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: شهدا کلمات روشن کتاب حماسه و دفاع هستند که باید نام و یادشان را گرامی بداریم.

وی به بیان خاطراتی از هشت سال حماسه و ایثار رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل پرداخت و افزود: شهدا کسانی بودند که توسط خداوند انتخاب شده و بهشت تقدیم شان شد.

همچنین سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بر ضرورت نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس میدان سبقت گرفتن رزمندگان اسلام برای رسیدن به قله های عرشی و ملکوتی شهادت بود.

وی ضمن ارائه گزارشی از دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان، بر ضرورت مردمی برگزار کردن برنامه های این مناسبت تأکید کرد و گفت: بیش از پنج هزار برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و... در سطح استان با شکوه خاصی در حال برگزاری است.

در پایان این مراسم، کارکنان اداره کل دادگستری مازندران بر مزار هشت شهید گمنام آرمیده در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران حضور یافتند و به ساحت شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها