خبرهای داغ:
در یادواره شهدای اقبال شرقی در روستای شینقر مطرح شد:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه پادافند هوایی خاتم الانبیا گفت: نقص تجهیزات ما با داشتن ایمان و گوش کردن به فرمان رهبری بر طرف شد و امروز هم باید در مقابل جنگ اقتصادی که به پا کردند با همان ظرفیت رزمندگان دفاع مقدس وارد عمل شد و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم تا پیروز شویم.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش بسیج در قزین، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای اقبال شرقی با حضور سردار بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین ، بخشدار مرکزی قزوین و مردم روستاهای اقبالی شرقی در مسجد صاحب الزمان عج روستای شینقر برگزار شد.
سردار بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پادافند هوایی خاتم الانبیا در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در آغاز حمله رژیم بعثی عراق به کشور عزیزمان ایران با تمام امکانات به روز و تجهیزات فوق العاده که توسط دیگر کشور ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تامین شده بود، حمله کردند و به دنبال ساقط کردن نظام بودند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن جنگ را در زمانی برما تحمیل کرد که ما ارتش و سپاه منسجمی نداشتیم ولی با رشادت های مردان وزنان ایران اسلامی پس از هشت سال دفاع با دست خالی از ابزارهای جنگی اما با ایمانی راسخ ، بدون دادن یک وجب از خاک و یک قطره از دریا وبه برکت قطره های خون شهدا، ملت شهید پرور ایران اسلامی از این جنگ پیروز وسرافراز بیرون آمدند.
یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: این نقص تجهیزات ما با داشتن ایمان و گوش کردن به فرمان رهبری بر طرف شد و امروز هم باید در مقابل جنگ اقتصادی که به پا کردند با همان ظرفیت رزمندگان دفاع مقدس وارد عمل شد و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم تا پیروز شویم.
بلالی گفت: هشت سال دفاع مقدس ما با فراز نشیب های زیادی همراه بود و عملیات های زیادی انجام شد تا دشمن را از خاک بیرون کنیم چون مسیر ما مسیر حق بود، بنا به فرموده ی امام ما شکست نداریم بازنده واقعی دشمن متجاوزگر است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه پادافند هوایی خاتم الانبیا درباره الگو گرفتن از دفاع مقدس برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: در دوران دفاع مقدس وضع اقتصادی کشور بدتر از حال حاضر بود ولی چون مردم کشور دست به دست هم دادند و باهم همدل بودند از آن دوران عبور کردیم و اکنون نیز همه می‌توانند با الگو گرفتن از آن زمان اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی نمایند.
4001/پ230/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها