کد خبر: ۹۰۶۳۰۳۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در نشست نهضت روشنگری و تجلیل از بسیجیان حوزه بسیج کارمندی و بسیجیان کارمند پایگاه بسیج شهید شهریاری شهرداری خورموج ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز اظهارداشت: نهضت سيدالشهدا جرياني است تاريخي که سنت الهي محسوب می‌شود قضیه‌ای شخصي نيست، سنت‌های الهي در همه عصرها و نسل‌ها جاري و ساري است و قابل‌تغییر، تبديل و تحويل نيست.

امام‌جمعه خورموج نیز گفت: ضمن محکوم کردم حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: ظاهراً این‌طور فکر می‌کنیم که این‌ها از میان ما رفتند درحالی‌که این‌ها توفیق شهادت درراه خدا را پیدا کردند درواقع آن‌ها باقی ماندند و ماندگار هستند.

وی افزود: فراز و نشیب‌هایی عجیبی که در زندگی ما وجود دارد چقدر باید زحمت بکشیم، تلاش کنیم، با شیطان و هوای نفس مبارزه کنیم شاید شهدا ما را شفاعت کنند بعد عاطفی یک‌طرف و بعد مانند این است که حضرت زینب فرمودند من چیزی جز زیبایی ندیدیم و این فرهنگ عاشوراست.

مصلح تأکید کرد: ما فرزندان کربلا و عاشوراییم دشمن از روز نخست انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلفی که قادر نیست انقلاب اسلامی را تحمل کند سر دشمنی برآورد به خاطر این‌که نافع آن‌ها نه‌تنها در منطقه بلکه در منطقه به خطر افتاده است.

وی افزود: ما باید دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی را یادآور و بازخوانی کنیم ما دنبال آسایش، رفاه و ... بودیم کارهای را انجام دادیم مملکت ازآن‌رو به این‌رو شده است و قابل‌مقایسه با دوران 50 ساله حکومت شاهنشاهی نیست و رفاه و آسایش مردم بالاآمده و کارهای زیادی انجام‌شده است.

مصلح یادآور شد: بنای بر این نیست که دنیا بدون دست‌انداز باشد امروز دشمنان دغدغه‌های فراوانی دارند امروز آل سعود و وهابیت بیشترین دغدغه را دارد و از این حرکت تروریستی بابی حیایی و بی‌شرمی حمایت می‌کنند.

وی افزود: پس از 8 سال جنگ ویران گر علیه ایران اسلامی به وجود آوردند شکست خوردند جنگ فرهنگی به راه انداختند شکست خوردند امروز جنگ اقتصادی علیه کشور ما به راه انداخته‌اند ان شاالله در این جنگ نیز شکست خواهند خورد.

امام‌جمعه خورموج تأکید کرد: دشمن با عقب‌نشینی مسائل هسته‌ای قانع نمی‌شود دشمن زمانی دست برمی‌دارد که سر تسلیم به وجود بیاورید.

وی افزود: سازمان ملل، حقوق بشر، شورای امنیت همه ابزاردست دشمن هستند و شعاری بیش نیست دشمن تبلیغات رسان‌هایی که به علیه جمهوری اسلامی به کار بسته علیه هیچ کشوری به کار نبسته است.

مصلح بیان کرد: همان عواملی که باعث شد انقلاب اسلامی (معجزه قرن) به پیروزی برسانیم 8 سال در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و آزادی خرمشهر در دوران دفاع مقدس یکی از موجزات بزرگ قرن است.

ارسال نظرات