به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

اردوی یک روزه مدیران بسیجی سمنان در منطقه عمومی پرور برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اردوی یک روزه با حضور چاوشی استاندار و معاونین و مدیران کل بسیجی دستگاه ها ضمن حضور سردار حسن زاده فرماندهی سپاه استان در منطقه عمومی پرور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۱۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

 حجت السلام فریدون در جمع مدیران کل دستگاههای اجرائی که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور چاوشی استاندار استان سمنان و معاونین در منطقه پرور برگزار گردید به ذکر مصیبتی از آل الله پرداخت.
اسلامی راد فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر استانداری ضمن خوش آمد گوئ به مدیران بسیجی گفت:
در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی هستیم ،دراین چهل سال شعارهای انقلاب مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفین و ایستادگی در مقابل ظلم و زور با تکیه بر اصول اعتقادی بوده است، در طول دوران دفاع مقدس بسیج به عنوان ارکان نظام نقش بسیار مهم و تاثیر گزاری در کشور و فضای بین الملل داشته است ،بسیج در طول دوران دفاع مقدس و تا کنون خدمات شایانی را به مردم در عرصه های مختلف داشته است.
اسلامی راد فرمانده بسیج پایگاه مالک اشتر افزود:از سال ۹۲ پایگاه بسیج مالک اشتر که اعضاء آن از مدیران کل میباشند شکل گرفته است،اقدامات بسیج مدیران در حوزه زیارتی تفریحی و ورزشی بوده است.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان در جمع میهمانان در اشاره به نقش و ارزش و اهمیت هفته دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدای دوران هشت ساله دفاع مقدس پرداخت،سردار حسن زاده در جمع مدیران به اهمیت و نقش مادران شهدا و ایثارگران در پیشبرد اهداف و برنامه های دوران دفاع اشاره داشت و به بیان خاطراتی از امام خامنه ای در دوران جنگ اشاره داشتند و از ابتکار زیبای تشکیل بسیج مالک اشتر نیز تشکر و از زحمات حاصله قدر دانی کردند.
سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در جمع معاونان و مدیران کل ادارات بیان داشت: رمز ماندگاری انقلاب از فرهنگ عاشورا است ما در کشور فاجعه تلخ زیاد دیده ایم اما چه شد که نهضت عاشورا ماندگار شد،و بعد از قرنها هنوز جاودانه است ،خلوص نیت یکی از عوامل ماندگاری قیام عاشورا است ،چون امام حسین (ع)با خلوصش با خدا معامله کرد و این معامله خالص موجب ماندگاری خون و قیام امام حسین (ع) شد،در واقع امام حسین(ع) خود را به خدا گره زد و با این کارش گوی سبقت را از همه ربود حتی غیر شیعه از عملکر حسین (ع) متفکر  و حیران هستند.
استاندار تصریح کرد:نکته دیگری که در نهضت امام حسین(ع) برجسته است آنستکه،امام حسین(ع) با عمل خود مردم را دعوت به حق و توحید کرد و خود تجسم اسلام ناب بود و حتی با این عملش مخالفین خود را جذب کرد که موجب شکل گیری قیام توابین شد.
سید شهاب الدین چاوشی در ادامه  بیان داشت :بر اساس حماسه دفاع مقدس این نظام دارای پشتوانه معنوی است و اگر رئیس جمهور از منطق جمهوری اسلامی در فضای بین الملل صحبت میکند از برکت خون شهدا و دفاع مقدس است ، ما در گذشته ادوات نظامی بسیار کمی داشتیم و ختی دست خالی بودیم اما اکنون استراتژیک ترین سلاحها را داریم و ادوات و موشکهای بازدارنده ما لرزه براندام دشمن می اندازد،ادوات ما بازدارنده است و اگر نداشته باشیم پایمال هستیم ، بر اساس داشته های با توان بالای نظامی روئین تن شدیم در حالیکه با موشکهای در اختیار برای هیچ ملتی  احساس خطر نیستیم بلکه پشتوانه هستیم ،همچنین محبت مردم نسبت به حکومت موجب پیروزی ماست ،مردم جانانه از رهبر حکومت دینی اطاعت میکنند ،اعتماد موجب کارسازی تجهیزات ما است در مقابل دشمن، امروز یکی از ارکان ایجاد اعتماد وجود مدیران بسیجی است که در شما این روحیه وجود دارد، بسیج یک فرهنگ است و از خود گذشتگی و ایثار و خدمت به مردم.شما مدیران باید در مسیر خدمت تلاش مضاعف داشته باشید، ما ضامن حفظ خون شهدا هستیم،و در مقابل خون شهدا نسبت به مردم وظیفه داریم ،ما برای هدف مقدس شهدا وظیفه صیانت از رهبری و ولی فقیه نظام را بر عهده داریم ،برخی به بیراهه رفتند آن کسانی که فکر میکنند مردم و مسئولین و ولایت فقیه جدا از هم هستند ، ما باید بقیه دوستان را جذب کنیم، بسیجی کسی است که در بحران در کنار مردم باشد ما برای استقرار و صیانت از خون شهدا باید بسیجی بمانیم،بسیجی از خط و خطوط حزبها و گروها جداست، ما باید به این فرهنگ عمق ببخشیم،امروز همه ما جیره خوار سفره شهدا هستیم،اگر بخواهیم برای نظام تاثیر گزار باشیم،باید بسیجی فکر کنیم و عمل کنیم و تابع امر ولی باشیم.
استاندار سمنان افزود:ما ملت قوی و نیرومندی داریم و باید به مردم جامعه امید بدهیم ،ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ایم و نباید مرعوب بشویم، ترس بزرگترین  و مهمترین دشمن ماست،ما باید متخصص جنگ روانی در مقابل دشمن باشیم.
وی گفت: امروز حرف رئیس جمهور ما در جهان به وضوح شنیده میشود و کسی ما را به عنوان تروریسم نمیپذیرد و امید است که آمریکا از مکر خود مایوس شود.
استاندار سمنان اظهار داشت: امروز دشمن میداند که ما ابزار و تجهیزات داریم و باید تلاش کنیم و دشمن را ناکام بگذاریم و به مردم امید بدهیم.
گفتنی است؛ مدیران پس از صرف نهار در میدان تیر شهید کلاهدوز شهمیرزاد حضور پیدا کرده و ضمن آشنائی مقدماتی با اسلحه کلاشینکف با هدف گیری به سوی سیبلهای تعبیه شده در دسته های ده تائی تیراندازی کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار