خبرهای داغ:
به گزارس خبرگزاری بسیج درشهرستان رامشیر، مراسمی به مناسبت بزرگداشت شهدای 31شهریور درمسجدامام خمینی ره باحضور کلیه مسئولین ادارات شهرستان وبسیجیان وفرماندهان نیروهای نظامی وانتظامی دراین مراسم که باحضور فرمانده پدافند جنوب غرب امیرفلاحتکار برگزارگردید
کد خبر: ۹۰۶۲۹۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

 

دراین مراسم فرمانده سپاه رامشیر جناب سرگرد سیدابراهیم احمدی فرد دراین مراسم گفت در این آیین با بیان اینکه فرهنگ شهادت تاسی گرفته از مکتب حسینی است، گفت: نهضت حسینی به ما درس می دهد که تا آخرین لحظه از حق خدا، رسول آن، ولایت فقیه، اسلام و نظام دفاع کرده و حق خود را نسبت به آن ادا کنیم و روز به روز محکمتر در برابر دشمنان نظام اسلامی بایستیم.

سرگرد سیدابراهیم احمدی فرد اضافه کرد: عزیزانی که در اهواز به شهادت رسیدند با شهادت خود همه ایران را در مصیبت قرار دادند و دل ایرانیان بخاطر این فاجعه انسانی جریحه دار شده است.

وی ضمن تشکر از هوشیاری نیروهای امنیتی در برخورد با عاملان حملات تروریستی در ایران اسلامی افزود: ضمن محکوم کردن این حمله جنایتکارانه، از نیروهای مسلح و مسئولان نظام انتظار داریم عاملان این جنایت را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند
برخی از اقشار مختلف از جمله بسیجیان، خانواده شهدا، وا هالی روستاها به همراه بخشدارمرکزی به اهواز عزیمت کردند وحضور باشکوهی در این تشیع شهدا به نمایش گذاشتند تا به صورت حضوری با خانواده شهدای این حمله تروریستی ابراز همدردی کنند.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه 31 شهریور، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد که یک کودک خردسال نیز در میان شهدا بود.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن شهروندان خوزستانی، هیات دولت روز دوشنبه را همزمان با تشییع پیکر این شهدا در کشور را عزای عمومی اعلام کرده بودند. دراین حمله تروریستی حجت السلام والمسلمین حاج اقا افچنگی مسئول محترم عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه درپدافندجنوب غرب در روز 31شهریور به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها