فرماندار میاندوآب گفت: نیاز امروز ما فرهنگ سازی برای مقابله با جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۷۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ناصر امیری در جلسه ستاد تنظیم بازار میاندوآب که در فرمانداری این شهرستان و با حضور روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: نیاز امروز ما فرهنگ سازی برای مقابله با جنگ اقتصادی است که در این بین نیز  اصناف و اتحادیه های صنفی نقش مهمی دارند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه آمریکا امروز برای عدم خرید نفت ایران توسط کشورها رایزنی و تلاش می کند، افزود: به حول قوه الهی، مشکلات برطرف شده و دشمنان در توطئه ها و نقشه خود نیز ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در چند ماه اخیر به صورت مرتب در میاندوآب تشکیل می شود، گفت: تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ می شود، باید در بازار اعمال شده و از اختلال و سواستفاده سودجویان جلوگیری شود.

امیری با تاکید بر اینکه بازرسی، تعزیرات و دستگاه های نظارتی باید به وظیفه خود در راستای تنظیم بازار به نحو احسن عمل کنند، تصریح کرد: همه موظف هستند براساس سیاست های تنظیم بازار به پیش رفته و باید با خاطیان، محتکران و افرادی که سبب اخلال در بازار می شوند، برابر قانون برخورد شود.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: همه باید احساس مسئولیت کرده و با خاطیان هرکسی که باشند، بدون اغماض و چشم پوشی برخورد شود، حتی اگر آن فرد وابسته به کسی یا جایی باشد.

وی با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و اتحاد را در مقابل دشمنان و آمریکا حفظ کنیم، افزود: کسانی که در گفته هایشان توهین می کنند، عامل هرج و مرج و تفرقه هستند و باید این را در نظر داشته باشیم که ما در مقابل شهدا پاسخگو هستیم و این را بدانیم که مشکلات حل شدنی است.

امیری در ادامه با تاکید بر تنظیم و کنترل قیمت ها در بازار، گفت: همه ما نقش مهمی در کنترل بازار داریم ، از سوی دیگر دستگاه های مربوطه نیز باید با بازرسی و نظارت بر بازار با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات