حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در حاشیه مراسم پیاده روی مطرح کرد:
سرگرد مصطفی دهقانیان افزود : مردم نبايد تحت تاثير القائات دشمنان نظام قرار بگيرند‌، انقلاب اسلامی چهل سال است که با اقتدار و با عزت پیش رفته است و دشمن هم به همین دلیل ترسان و مضطرب و از خود بی خود شده است .
کد خبر: ۹۰۶۲۹۶۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در حاشیه مراسم پیاده روی در گفت و گویی با بیان اینکه دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار کشور است اظهار داشت:امروز ما اگر مبلغ دفاع مقدس نباشیم رشادت ها و فعالیت های دفال مقدس را بازگو نکنیم دشمن تحریف می کند و واقعیت ها را جور دیگری جلوه می دهد.طبق فرمایش مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج نا تمام شدنی است.

امام جمعه ریگان بیان داشت:در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان می گویند اگر نظام ما به چهل سالگی برسد یعنی به رشد و بلوغ و بالندگی رسیده است و دیگر نمیشود این نظام را شکست داد .هر کدام از ما باید یک سرباز برای نظام ، انقلاب و ولایت باشیم،واقعیت های جنگ را باید بازگو کنیم.دستاوردها،خدمات و برکات این نظام و انقلاب را هرگز نباید فراموش کرد.

سرگرد مصطفی دهقانیان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم نبايد تحت تاثير القائات دشمنان نظام قرار بگيرند‌، اظهار داشت:انقلاب اسلامی چهل سال است که با اقتدار و با عزت پیش رفته است و دشمن هم به همین دلیل ترسان و مضطرب و از خود بی خود شده است .

فرمانده سپاه ریگان ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی کشور فراگیر شدن ورزش همگانی میان مردم است،ورزش به عنوان یک عنصر در مقابل بسیاری از بیماری های اجتماعی است.

وی افزود:یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم و حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است، متاسفانه امروز اعتیاد غم بزرگی بر دوش همه ی خانواده های ما قرار داده است که اگر جوانان ما به سمت و سوی ورزش بروند این آسیب های اجتماعی کمتر میشود.

دهقانیان با بیان اینکه ورزش برای همه یک فریضه عمومی است،تصریح داشت: باید ورزش های همگانی را افزایش دهیم و به سلامت جامعه کمک کنیم.

وی گفت:امروز این همایش پیاده روی فرصت مناسبی بود تا ظرفیت شهر عباس آباد نشان داده شود، انشاءالله این برنامه های ورزشی در طول سال ادامه داشته باشد.مردم همیشه پیشرو بوده اند خصوصا در دوران دفاع مقدس و چندین رزمنده از روستای عباس اباد به جبهه حق علیه باطل رفتند.

انتهای پیام/

 

گزارش : دانش

 

 

ارسال نظرات