فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مردم نسبت به جنگ روانی دشمن آگاه باشند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۵۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست بصیرتی و روشنگری بسیج دانشجویی با حضور رئیس، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب به مناسبت هفته دفاع مقدس، در سخنانی اظهار کرد: هدف دشمن در جنگ تحمیلی هشت ساله، ساقط کردن نظام و انقلاب اسلامی بود.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ندای توحید را به دنیا منتقل کرد، افزود: هر جا ندای توحیدی در دنیا باشد، طرفدار پیدا می کند؛ همانطور که انقلاب اسلامی ایران، امروز طرفداران خود را در دنیا دارد.

وی گفت: آنها در پیش بینی خود و بر اساس محاسبات عادی و نظامی، خود را پیروز نهایی جنگ تصور می کردند و در زمان جنگ نیز متاسفانه عده ای مانند بنی صدر در راستای تکمیل پازل دشمن حرکت می کردند.

مولودی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ تحمیلی به اهداف خود دست نیافتند، تصریح کرد: بر اساس محاسبات عادی و نظامی، پیروزی از آن دشمن بود ولی انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه و با ایثارگری های رزمندگان اسلام، معادلات را بر هم زد و ناشدنی ها را شدنی کرد.

وی به عوامل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه، ایثار و از خودگذشتگی، وحدت و حضور همه جانبه ملت از اقشار و سلایق مختلف برای دفاع از آرمان های انقلاب، تبعیت از ولایت فقیه از اصلی ترین دلایل پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن در محاسبات خود نسبت به مردم ایران دچار خطا شده است، افزود: در هیچ کجای دنیا نمی توانید مشاهده کنید که مردم داوطلبانه و با هزینه شخصی در جبهه ها حاضر شوند ولی مردم ما در جبهه ها حاضر شدند و حماسه ها آفریدند و این حضور مردم در جنگ را دشمن در محاسبات خود نیاورده بود.

مولودی با بیان اینکه ما در تاریخ برای اولین بار حتی یک وجب از خاک خود را نیز به دشمنان ندادیم، گفت: باید از ایثارگری های رزمندگان اسلام کتاب ها نوشته شود  و ایثارگری ها تفسیر شود.

وی با اشاره به قیام امام حسین(ع) و ایام محرم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب عاشورا است و باید در مقابل یزیدیان زمان ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با بیان اینکه  در جنگ نشان دادیم که می توانیم، اظهار کرد: پس باید با روحیه جهادی و بهره گیری از ظرفیت های موجود، مشکلات را حل کنیم.

مولودی با اشاره به اینکه دشمنان روی  جنگ روانی و تبلیغاتی برنامه ریزی کرده اند ، تصریح کرد: دشمنان روی عملیات روانی به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ برنامه ریزی کرده اند و باید در مقابله این جنگ روانی هوشیار باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات