آیه الله طبرس نطق قاطعانه رئیس جمهور را نشأت گرفته از روحیه شجاعت و نترس بودن عنوان کرد و ادامه داد: این یک چشمه از شجاعت ملت در برابر ظلم و ظالم است.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۵۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با بیان اینکه خداوند مالک اصلی دو جهان است، اظهار داشت: اگر جامعه‌ای خداترسی و پرهیزگاری را سرلوحه کار خود قرار دهد، هیچگاه دچار معصیت، احتکار و دروغ نمی‌شود.

طبرسی به جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: مردم در چنین شرایطی که با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند در مراسم عزاداری امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشتند.

وی با اعلام اینکه جنگ اقتصادی بدتر از جنگ تحمیلی نیست، گفت: با اتحاد و همدلی ملت و مسئولین می‌توانیم به‌راحتی از این مرحله عبور کنیم و دشمن را شکست دهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عاشورا به سال و ماه و زمان خاصی تعلق ندارد، اظهار کرد: عاشورا بیمه خداوند است و هر سال با شور بیشتری برگزار می‌شود.

طبرسی به سی و هشتمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انقلاب ما برخواسته از غدیر، بعثت و عاشورا است و طی چهل سال ماندنی شد.

وی به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور در این مجمع با قاطعیت و شجاعت آمریکا را زیرسوال برد و ترامپ را برای همیشه منزوی کرد.

امام جمعه ساری نطق قاطعانه رئیس جمهور را نشأت گرفته از روحیه شجاعت و نترس بودن عنوان کرد و ادامه داد: این یک چشمه از شجاعت ملت در برابر ظلم و ظالم است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها