دیداربا خانواده معظم شهیدمدافع حرم در بروجن

مسئولین هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بروجن باخانواده معظم شهیدمدافع حرم علیرضاجیلان دیدارکردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۴۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام سوگواری خامس آل عبا و به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل و تکریم ازخانواده های معظم شهدا، مسئولین و اعضاء هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بروجن باحضور درمنزل شهیدمدافع حرم علیرضا جیلان با خانواده معظم این شهید عزیز دیدار و گفتگو  کردند.

در آغاز این دیدار مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام بروجن با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، یاد و خاطره شهدای سالهای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامیداشت.

فتاح کرمی افزود:این دیدارها به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مجاهدت های رزمندگان اسلام، ایثارگران و شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با ارادت فراوان به ائمه اطهار علیهم السلام و ایمان به  ولایت مطلقه ‌فقیه از حریـم اهل بیـت عصمت و طهارت علیهم السلام در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه رفیع‌ترین مدارج کمال انسانی که شـهادت است ، نایل آمدند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام بروجن گفت: شهدای مدافع حرم با تقدیم جان خویش ضمن دفاع از حریم اهل بیـت عصمت و طهارت علیهم السلام ، مانع تعرض دشمنان به خاک جمهوری اسلامی ایران ‌شدند و با شهادت از اعتبار و عزت اسلام ناب و انقلاب اسلامی ایران پاسداری و صیانت ‌کردند.

در ادامه این دیدار پدرشهیدمدافع حرم علیرضاجیلان به بیان خاطرات ویژگی های شخصیتی فرزند شهیدش پرداخت.

شایان ذکراست:شهیدمدافع حرم علیرضا جیلان در عملیات آزادسازی شهر بوکمال سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید ،مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید جیلان شنبه 4 آذر 96 از حسینیه ثارالله علیه السلام سپاه بروجن تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

علیرضا جیلان بروجنی رزمنده مدافع حرم ، متولد سال 1362 دارای یک فرزند خردسال پسر است که پس از حدود ۲ سال مجاهدت در سوریه ،شش ماه قبل از شهادت مجروح شد و در شام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و در هشتمین اعزام خود به سوریه به خیل شهدای مدافع حرم و عموی شهیدش که همنام او است و در سالهای دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمد بود، پیوست.

ارسال نظرات