سرپرست فرمانداری کمیجان:

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست/شکوه وصلابت ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی وایثار شهداست

امینی مصلح آبادی گفت: مسئولین ومدیران دستگاه های مختلف باید همواره از خانواده هاي شهداء و ايثارگران همواره درس از خودگذشتگی ، مقاومت ،بصیرت ،فداكاري ، حمايت و حضور انقلابی در کوران سخت انقلاب رافراگرفته و براي خدمت و تلاش بیشتر به این عزیزان تلاش کنند
کد خبر: ۹۰۶۲۹۴۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛قدیر امینی مصلح آبادی سرپرست فرمانداری کمیجان به همراه فرمانده سپاه کمیجان ودیگر مسئولین شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان رحیمی واسفندانی از شهدای شهرستان  با خانواده این شهیدان والامقام دیدار کردند.

در این دیدار سرپرست فرمانداری کمیجان با تجلیل از مقام شامخ شهدا بویژه شهیدان رحیمی واسفندانی گفت:خانواده هاي معظم شهداء جگرگوشه ها و عزیزان خود را تقديم اسلام ،و ایران اسلامی كردند كه اين باور و روحیه ازروح وجانی بااخلاص و الهی و ايماني راسخ برگرفته شده است.

وی افزود:این جوانان برومند ونهالان شجره طیبه انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نیز با تاسی از اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش با تقدیم جان خویش از همه علائق ودلبستگی ها وحتی  جان خویش خود گذشتند.

امینی مصلح آبادی گفت:امروز اگرامنیت ، اقتدار، عزت و شرفی در جهان برای ملت ایران است به برکت خون شهدا وایثار وجانفشانی شهداحاصل شده و شهدای عزیز نقش مهمی در دفاع از هویت و کیان ایران اسلامی داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری کمیجان وجود شهدا را وحدت بخش دانست و با بیان اینکه در هر زمان کشور در مسیری پرپیچ وخم قرار میگیرد و تهاجم دشمن  بیشتر می شود  این شهدا هستند که به یاری مردم می آیند وقلوب همه را آرام می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر ازشهادت نخواهد بود و ترویج این فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه های مقابله با تهاجمات گسترده بدخواهان و کوردلان بوده که همواره باتوطئه های خود قصدضربه زدن به این نظام مقدس رادارند.

ارسال نظرات