خبرهای داغ:

دیدار با جانباران قطع نخاعی به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان از جانبازان نخاعی در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی این استان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

بر پایه این گزارش در این دیدار خواهر سیده فروزان حسینی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان با تجلیل از مقام شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) را به جانبازان تسلیت گفت و بیان کرد : جانبازان اسوه های مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی هستند که در عمل، ولایتمداری و اطاعت از فرامین رهبر را در بحران و شرایط سخت نشان دادند.
وی در ادامه سخنانش از شهدای ترور روز رژه بالاخص از جانیازان شهید در آن حادثه تروریستی که همزمان با فرا رسیدن اولین روز در هفته دفاع مقدس بود، یاد کرد و گفت : این حادثه نشان دهنده مستأصل شدن استکبار جهانی در مقابل ملتی است که از شهادت در راه اسلام و آرمانهای شهداء باکی ندارند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر (عج) آن گاه از همسران جانبازان یاد کرد و افزود ما باید در معرفی همسران جانبازان همتی مضاعف داشته باشیم زیرا سبک زندگی این عزیزان می تواند الگوی زندگی زوج های جوان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار